Powered By Blogger

12 January 2013

Waseem 1st day di Tadika


Dah seminggu lebih baru aku pasan aku langsung tak cerita pasal waseem first time gi tadika...maybe sebab seminggu lepas sibuk sangat dengan hal ehwal Wafiy...Wafiy start darjah satu, aku dn pakbear plak yg rasa macam sekolah hari2...stresss ooo...hahaha

Apa pun tidak disangka2...Waseem surprisingly bole bangun awal gi skool dengan aman damainya...langsung tak meragam..very2 good boy...Waseem kalu dibanding dengan Wafiy memang berperwatakan berbeza...ada notti lebih sikit dan keras kepala macam umi dia ni...hahaha...Waseem kalu dah tak nak maksudnya mmg taknak...dan kalu nak mesti nak time2 tu jugak...yg itu memang sifat2 aku...hihi

Pakbear slalu kurang ngam dengan Waseem...tp ktorang slalu ingatkan diri masing2 anak2 kita adalah istimewa dan unik dalam cara nye yang tersendiri...bagaimana pun tingkah laku dn perwatakan dia, kita sebagai ibu bapa lah yg mencorakkan nya..so far nampak Wafiy dan waseem masih mengikut acuan corak yg kitorang inginkan...Alhamdulillah...

Waseem walaupun pada kebanyakan masa 'ikut otak dia' je, tapi dia takde masalah nak pegi skool...aku dn pakbear memang surprised..

Waseem nampak sangat hepi gi skool...dan ironi nya antara komplen pertama waseem pasal skool adalah sama dengan komplen wafiy di sek rendah dia iaitu "Umi, kawan2 abang notti, teacher suruh senyap tapi diorang tak senyap pun...Abang sorang je senyap umi." Hahahaha...aku slalu wonder sapa antara anak aku yg akan ikut ke'notti'an aku sepenuhnya..so far masih genetik baik2 pakbear belaka....yeehaaaaa!!!!!

0 comments: