Powered By Blogger

10 January 2013

Pompuan Pregnant Emo

Lately ni baru aku pasan pompuan pregnant memang emo..ada yg terlalu emo sampai tak sedar sebenarnya mereka2 itu telah membuka aib suami sendiri..or senang cite membuka pekung di dada...sampai org akn mengesyakki ada sesuatu yg berlaku dlm rumahtangga pompuan preggy itu...

Aku pun tertanya2 adakah aku emo masa preggy dulu? So bila tnya Pakbear, dia kata aku memang sensitif sikit tp taklah teruk sangat..hehehe..yg kelakarnya aku langsung tak ingat yg aku ni over sensitive masa preggy..so aku rs samada pakbear tipu aku secara terang terangan sbb nk menyedapkn isu pompuan pregnant emo (*sori bosh!!) or aku yg ada short term memory loss lepas bsalin ni...kihkihkih...


towards the end of my pregnancy, pakbear lah  yg akan tolong potong kuku kaki aku..hehe

Yg aku pasan aku mmg ada perasaan nekad yg mmg agak nekad bila aku dh rasa stres sangat tapi the worse yg penah aku buat adalah check in hotel dn berehat tido kat situ...bila dh rs lega, baru aku balik rumah...tak tau pakbear ingat tak..tp aku pun x ingat kenapa aku buat camtu masa tu..hehehe..tp kira ada standard la kan cara aku release stress...yakni gi tido di katil empuk hotel....heeee...

Dan makin usia meningkat aku dh lama buang segala 'angin' dalam badan aku ni...kalu ada selisih paham dengan pakbear pun biasanya aku dn dia akan senyap je...bila dah salah sorang senyap seribu bahasa, yg sorang lagi akan paham yg soulmate nye itu sedang marah..tapi tak lama pun berantakan...lepas tu mesti akan ter'borak' balik sebab aku memang suka bercakap dan bercerita dengan pakbear...bila tak bercerita dgn pakbear bole mati kutu2 atas kepala aku ni....bole kata perkelahian aku dgn pakbear adalah perkelahian yg tak real la kot...

Anyway, whateva pun aku rasa sebaiknya seseorang itu elakkan lah dari membuat statement2 yg berbau masalah rumahtangga...aku rasa sebagai  isteri kita kena jaga aib keluarga kita, jaga dgn rapi sampai tiada siapa pun boleh menghidu masalah kita...memang suami kita notti, dah nama pun lelaki...kalu tak notti bukan jantan kan...itu yg pakbear bgtau aku lah...hehehe..so kalu laki korang notti tu mksdnya diorang cukup jantan la kan???  Tak gitu pakbear ku?? Adios!!!! ;-)

Ada sesapa nk jantan subur ni?
Sent from my iPhone

0 comments: