Powered By Blogger

03 January 2013

Cerita Bowling

Hehehe...pd 22nd Dec lepas family pak bear buat pertandingan bowling...

Pak bear aku pasan sejak beranak pinak ni dn sejak aku buat master dia mmg dah slow down benda2 sampingan ni...mcm bowling..kesian pakwe aku ni

So masa kat group fb famili Pak bear, adalah sepupu sepapat pak bear yg dh tunjuk piala2 kemenangan dorg...cheh!! Kira nk kata dorg tu juara bertahan la...hahaha..

Aku personally seriau sikit lah sbb aku tau pak bear amat suka main bowling dn juga dh biasa menang...tp dh lama giler pak bear tak main bowling, kalu kalah kesian plak kan...tp nk gi training x sempat sbb Wafiy masih belum baik dr sunat..

Masa mula2 game tu aku tgk hebat2 jugak sepupu sepapat pak bear main....aku tgk pak bear mcm slow je...so pastu aku bwk lah permata hati ktorg yg comel iaitu Huda hud utk senyum2 skek, cium2 skek pak bear dn mberi semangat...Wafiy masa tu yg pair up dgn pak bear asik baling masuk longkang je...lama2 dia pun dh malas so bg mengelakkan Wafiy frust aku bwk le bdk2 notti 3 org tu bjalan2 beli coces (*sosej) and wejes (wedges)...hahaha

Tp sblm tu aku sempat bisikkn sesuatu pd pak bear...hnya pak bear yg tahu apa isi bisikan sepoi2 aku tu...hihi...

Bila aku keluar dn tgk je pak bear main dr jauh baru aku pasan Pak bear makin lama makin power dn aku pun terpandang lah perut buncit dia, lengan gebu dia, pipi mongel dia, kaki gajah dia yg mjadi pujaan aku dr dulu...seriously teringat dulu2 kalu aku stres pak bear akn suakan lengan dia utk aku gigit smpi lebam...romantik kan? Hehe..pasan sungguh...

Dn aku pun tpikir makin lama kita kahwin kita bukan x mau bermesra2, bermanja2 tp situasi tak mengizinkan...tp sib baik ktorg berdua mmg jenis tak malu...ada chance ktorg bergurau senda je wpun dpn anak2...smpi Wafiy slalu kata Umi dgn Dedi ni asik kawin je..hahaha

See...kan pak bear kata aku pandai merapu..sbnrnya nk cerita yg akhirnya Pak bear menang bowling tu..hahahaha...ternyata bisikan azimat aku tu berjaya meniup semangat pak bearuang ku...
Tahniah ye bang...hadiah kalu nak kena cari sendiri kat mana umi letak...kehkehkeh...

*impian nk belikan Wafiy set bola bowling masih tnggal impian..buat master ni bnyk perkara yg aku tpaksa ketepikan sementara waktu..cedih cedih..

2 comments:

isabelle frankly said...

Hadiah ko tu ada kat bilik ler. Hahaha

pakbear said...

Ohhoooiii!!!! Hahaha