Powered By Blogger

09 January 2013

Nekad

Semenjak dua menjak nie, alang datangkan naked nekad je! Apa yg aku rasa nk buat, aku redah. Semlm g gunting rambut botak licin! Dah bosan dengan masalah rambut yang asik gugur secara pola pertempatan berpusat yang menyebabkan rambut aku berlubang2 mcm batas ubi kena 'hongges' dengan boboi hutan.

Maafkan aku andainya analogi aku kurang tepat. ;)

Natijahnya mlm tadi Makbear tidur dalam kengerian sbb dia dan Wafiy ckp aku dah mcm toyol gendut! Kahkahkah...

Pagi ni pun Waseem terkebil2 pandang aku... Pelik. Penat nk layan soklan dia kenapa dedi gunting rambut 'pendet'?, katanya.

"Nanti umi mesti 'pranjat' tgk rambut dedi!", Ujar Waseem, dia mesti ingat aku baru gunting rambut pagi ni. Hehehe...

Huda.

Budak bau syurga ni pandang je muka aku. Mesti dia pelik, suara mcm dedi tp muka mcm Eric Leong! Kihkihkih...

Sent from my iPhone

2 comments:

isabelle frankly said...

Ko dah boleh sambut najah blk dr keje dgn rumah yg kemas dan sambil melompat ckp Surprise! !!

pakbear said...

Hahaha surpriseler sgt tu karang... ;p