Powered By Blogger

16 January 2013

Dah Nak Exam!!!


Jadual final exam mpath aku dah keluar...nervous giler rasa...rasa macam bole short satu wayar otak aku sekarang ni...banyak sangat benda nak kena sumbat masuk dalam otak..tak taulah ada space tak otak aku ni...feel like dying very very soon...

Lecturer aku nervous tengok mock exam kitorg sume hancus!!! Argggghhhh!!! Kalu aku bole jerit, satu hospital bole dengar suara aku agaknya..huhuhu

Tapi aim sekarang selain study dengan bersungguh2...aku juga kena mengepam susu bersungguh2...exam kali ni jauh nun di HUSM Kubang Kerian..utk 10 hari akan berpisah dgn buah hati pengarang jantung si comel Nawal Huda...so kena make sure stok susu mencukupi utk budak comel tu...yang lagi sedih masa exam tu birthday Huda....sedih sedih!!! 

2 comments:

Unknown said...

kita pun guna autumnz ni, go go..mudah mudahan berjaya ya

makbear said...

Thanx Fadilah..;)