Powered By Blogger

14 January 2013

Huda 8 Bulan

Arini ambik cuti sebab nk bawak Huda gi check up 8 bulan

Excited jugak sbb nk tau berat Huda dh naik banyak mana...aku dn pakbear rasa Huda dh berat sangat..hahaha

Kitorang sampai awal..appointment pukul 2ptg tapi pukul 1.50ptg ktorang dah sampai...datang letak kad, tunggu kejap pastu nurse pun panggil 'Nawal Huda'...

Bila naik timbang, Huda nampak macam dh besor nau, dah lah asik main air liur je, hilang kecomelan anak dara aku ni....then terkejut aku bila tengok berat Huda statik, masih 7.6kg sama dengan berat masa 6bulan..apsal aku rasa Huda macam berat je...hehehe..

Lepas tu masa jumpa nurse kat dalam bilik check up Nurse tu kata "Ooo, ni yg suka main air liur tadi?!"....hehehe...Huda memang suka main sembur2 air liur, kadang2 penuh satu muka dengan air liur je...aku dn pakbear kata 'Huda buat facial guna air liur'...kehkehkeh...

Kitorang kat klinik tak sampai 20 minit..itulah kelebihannya datang awal....dh setel sume kitorang pun kembali lah semula ke Syurga dunia...

Pantasnya waktu berlalu...Huda dah 8 bulan, dn ini bermakna lagi 4 bulan lah lagi exam final aku...huhuhu

4 comments:

pakbear said...

alolololo.. omel kali!!

makbear said...

Sapa omel? Mesti Umi hud kan?

pakbear said...

xdelah cendawan tu yg omel... ;p

makbear said...

Tudung DNE?