Powered By Blogger

05 March 2013

Solero Split Punya Cerita

Gara-gara abang Wafiy nak bawa 3 batang asikrim ke sekolah, dedi late supper n early breakfast asikrim Solero Split uols!
Ceritanya balik semalam Wafiy bagitau teacher suruh bawa 3 batang, batang aiskrim dan selotape pada keesokannya sebab ada laa aktivitinya tue. Teacher cakap kalau xde batang aiskrim, lidi sate pun boleh. Opkos ler kitorang beli askrim sbb semalam punyalah panas (Alhamdulillah) sampai teringat2 nak aiskrim solero nie. Sebenarnya aiskrim nie peberet makbear, aku semua pun belasah. Hahaha...

So sebab nak 3 batang, aku beli la 3... 1 untuk aku, 1 untuk makbear dan 1 untuk sapa yg bertuah! Hehehe... Petangnya aku dah ngap 1, lagi 1 standby dan 1 lagi khas utk makbear. Tapi dah tgh malam, 2 solero masih dalam freezer. Wafiy dah tanya mana batang aiskrim dia, aku ngap lg 1... lg 1 tgu lg untuk makbear sbb makbear dah tdo. Aku x berani nak makan sbb takut merajuk plak makbear, ye lah mana tau bebila nanti dia nak makan.

Last2 sampai subuh, Wafiy dah nak g sekolah... Tekalah sapa yg makan solero 1 lagi tu? :)
Hahaha... x pernah jaman org makan aiskrim pagi2!

6 comments:

fairus said...

SUDAH PASTILAH KAU YANG BELASAH.. WAKAKA..

pakbear said...

eh ye ke? hahaha... ;p

Masy said...

aku paham.. ko TERPAKSA dan DIPAKSA makan eskrem tu.. hihihi

isabelle frankly said...

lain kali..ko tarik je batang eskrem tu. eskrem tu simpan le utk makbear.
nmpk benau sengaja nak mkn semua

pakbear said...

Masy, bapak mithali katanya... ;p

pakbear said...

Hahaha memula terpikir gak mcm tue, tp xpelah nanti aku belikan yg lain. Lgpun aku dah dptkan consent makbear terlebih dahulu sblm bertindak! ;)