Powered By Blogger

08 January 2013

Susu Perisa Durian

Aku mmg tak makan durian dari zaman kecik2 sampai la dh suku abad lebih ni...aku bole muntah2, diserang kepeningan tahap gaban sekiranya aku terperangkap dlm bau ke'durian'an... kenapa aku tak makan durian? Ntah!! Aku pun x tau.. Hehe

Dan aku mmg tak paham kenapa org rasa durian tu sedap..hehehe..dan aku btambah tak paham bila ada org simpan bekas berisi durian dia dlm freezer public dlm pantry lab aku...bau dia fuh!!!! Kaw kaw!!! 


Disebabkn  org yg fanatik durian tu maka tpaksalah aku pikirkan mana tempat lain yg sesuai utk letak susu ebm aku...Grrrrrr...geram aku..tak pasal2 kang susu ebm aku berbau durian plak nanti..."Susu perisa durian"...menu baru utk huda hud...sabor je le..

1 comments:

pakbear said...

Adehh.. abislaa dedi punya durian crepe kena usir lepas ni!

p/s: pakbear bukan peminat durian tegar, tp kadang2 terasa jugak nak makan. ;)