Powered By Blogger

14 January 2013

Aku & Blog

Sebelum pelbagai pihak menimbulkan spekulasi cmne aku bole ada masa berblog sedangkan kununnya sibuk nk final exam...

Aku amat yakin ada org yg tertanya2...well!!! Sebenaunya..ha..ni org melaka cakap...blog aku dn pakbear dimaintain dn di'run' oleh pakbear...aku hnya co-author yg memberi sumbangan bahan2 cerita..pakbear melantik aku sbgai assisstant sbb aku pandai mengarut dan amat suka membebel...hehe

Dan sume entry blog yg ditulis oleh aku adalah di'update' oleh aku melalui emel...aku kan pakai iphone..so bila aku terasa nk menulis, aku just type la cerita dongeng aku tu dalam emel aku dn tempekkan lah beberapa gambar yg aku berkenan dn aku pikir bersesuaian dgn jalan cerita aku tu..setelah berpuas hati aku pun send je emel tu ke emel google account aku...pastu automatic emel aku tu jadi entry blog aku...semua tu pakbear yg ajar...betapa lah dia nk aku join blog dia ni, sanggup dia cari apa2 apps yg boleh memudahkan aku update blog mybearstory.com ni...hehehe...macam sekarang ni pun sebenarnya aku tgh bf huda sambil update blog...Mudah kan?

Nasib baik aku tak bela kucing kt rumah aku ni, kalu tak alamatnya susah jugak pakbear nk maintain blog kitorang nanti...hahaha

2 comments:

isabelle frankly said...

aku jugak x try lagi update guna emel. sebab aku suka tempek few pics...kdg2 guna bloggeroid or bloggerdroid..gmbr bderet kat bwh entry :(

makbear said...

Aku kalu yg complicated sgt suruh pakbear je yg masukkan..hehe..