Powered By Blogger

07 January 2013

Happy Bestday!!



Happy birthday to me,
Happy birthday to me,
Happy birthday to diri sendiri.......
Happy birthday to me......

Dah umur 33 dah aku...tp kenapa aku masih suka tengok kartun, suka anything yg berciri ke'kartun'an eh?! Hahahaha...usia hanya angka...di hati aku masih berasa muda belia..;D

Meh tengok kek besday aku yg amat comel...hehehe..
takde sapa nk belikn kek utk aku..aku cari design sendiri, tempah sendiri, dn syok sendiri...hahahaha...ada org tu sibuk nk durian crepe...siap selit order sekali tu...nyibuk aje...;P

Tapi pakbear yg bam telah dgn baik hatinya bersetuju utk membelikan aku tudung ala2 Fareeda ni as my birthday present...bukan satu tau, tapi tiga you...hahaha..bukan FAREEDA NYATA JELITA tau...ala ala je...tp kualiti mmg mirip2..harga pun mirip2...;D
Tima kasih pakbear bam ku...

Hepi birthday to myself again...tahun depan nak sambut birthday dgn title baru dkt chop rasmi aku...hahaha..INSYAALLAH...Chaiyok Najah
Sent from my iPhone
Makbear

0 comments: