Powered By Blogger

29 January 2013

Buat Aku Tersenyum


Musim musim preparation untuk final exam ni aku memang akan terbuai buai kalau terdengar lagu yang satu ni...

Kenapa?

Sebab lagu ini mengingatkan aku pada pakbear yg selalu buat aku tersenyum...pakbear memang satu creature (*hahaha, macam fauna plak laki aku ni) yg berbeza dari aku....kami amat berbeza...dari luaran of course la kan, dari interior nya, cara pakbear pikir, cara dia bertindak, cara dia menyelesaikan masalah, most of things la memang opposite dari aku....kenapa aku suka pakbear? Ntah..first time dulu sbb tengok dia gebu sangat macam anak beruang kutub, tembam putih tapi kurang berbulu la..hehehe

Ok...bila dengar lagu ni aku masih teringat cara pakbear menenangkan aku ketika nk final exam medic dulu, masa aku sedih sbb tension hidup sebagai houseman, masa pakwe versi haiwan aku iaitu Abg yot mati...huhuhu...dan juga masa 1st year master time abah aku sakit, dan aku hampir rasa nk quit sebab rasa bersalah sebagai anak aku tak mampu menjaga abah..hmmmm....pakbear selalu dengan kata2 semangat nye yg memang memberi kekuatan pada aku...pakbear slalu ada lawak yg nak diceritakan...

Thanx budak bam....kerana selalu membuat budak nescafe ini selalu tersenyum...hahaha...pakbear panggil aku budak nescafe dulu sbb dia kata aku berbau nescafe bila gi keluar dating dengan dia dulu...kihkihkih....

*entri ni aku tulis ketika menunggu klon pakbear balik sekolah agama...hehe..klon yg cerewet makan mcm pakbear..;p

Sent from my iPhone

0 comments: