Powered By Blogger

22 January 2013

Ku Kan Merindui Kalian...

Tadi lecturer aku yg jarang bother pasal kitorg tiba2 datang jumpa kitorang...apa mimpi dia agaknya..
Dia pesan suruh doa banyak2 moga tuhan permudahkan ktorg masa exam nanti...

Dan yg paling menyentuh hati bila lecturer aku kata.."Najah, u tak pernah berpisah dengan anak kan? u kena belajar2 tinggalkan ur baby tu...takut u teringat2 je nanti masa exam.."

Hmmm...betul jugak cakap lecturer aku tu...untuk tinggalkan anak2 especially Huda selama 10 hari exam di HUSM Kubang Kerian. Kelantan bukan lah satu benda yg mudah...mental aku perlu di'set' betul2 moga tak terganggu...aku memang ibu yang manja...kalu bole taknak keluar rumah sebab nk mengulit anak2 sepanjang masa....hehe

Nampaknya aku dah kena belajar tinggalkan Huda yg comel, Waseem yg cewewet dan Wafiy yg manja itu...isk! isk! isk! Mesti aku yg kerinduan nanti..huhuhu...dan of course rindu nk gaduh dengan Dedi nya....;p

5 comments:

pakbear said...

aik dgn saya rindu nak gaduh jee.. ;(

makbear said...

Gaduh gaduh manja...ehehehe...

fairus said...

TERBAIKLAH MAKBEAR DAN PAKBEAR.. JANGAN GADUH BEBETUL, GADUH MANJA TANPE.. :KIHKIHKIH..

PAKBEAR :WORD NOTIFICATION TU KALAU BOLEH BUANGKAN, MENYUSAHKAN BLOGGERS NAK KOMEN.. :)

pakbear said...

fairus: biasa laa suami isteri.. bergaduh tu utk mencapai persefahaman... :)

Notification mana nie? x paham.. tunjuk ajarku sifu!!

fairus said...

SORRY, MAKSUD AKU WORD VERIFICATION. KALAU KAT BLOGSPOT -> SETTING -> POST AND COMMENT -> THE OFF KAN WORD VERIFICATION..