Powered By Blogger

11 January 2013

Afzal-Najah Dari 1995 Hingga ke Syurga

Di suatu petang di Syurga Dunia:

Pakbear: ok, abg dah masukkan dah semua gambar2 kita yg ayg suruh masukkan dalam blog..
Makbear: ok, gmbr yg mana?
Pakbear: Gambar tonka, gmbr ni...*sambil pakbear tunjukkan gmbr aku tengah bf Huda. Abang tengok gambar2 ayg cantik2 pulak..nanti orang jatuh cinta pulak tengok gambar bini abg...
Makbear: ala bang...jangan risau, ramai mana pun orang jatuh cinta kat ayg, ayg takkan layan pun......*pause*......kecuali AARON AZIZ.....kahkahkah
Pakbear: Eh! Ada kecuali pulak?!
Makbear: kehkehkeh...
Semasa mengerjakan umroh tahun 2008.. Masa ni waseem dah ada dalam perut.. ;)

Aku dn pakbear dah kenal satu sama lain sejak 1 april 1995 masa join satu kursus motivasi untuk PMR
dulu, in  short, org pegi kursus motivasi jadi lebih bersemangat, tp aku lagi hebat bawak balik "pemberi semangat" yg berkhidmat seumur hidup....hehe


And since declare pakwe-makwe on 1st july 1995 sampai la sekarang, aku memang tak penah ada pakwe lain...bunga-bunga cinta pun takde...pakbear adalah cinta pertama dan terakhir aku, insyaallah...doakan kitorg bersama, berdua hingga ke syurga, aku ckp kat pakbear aku nk jadi ketua dayang2 layan dia masa kat syurga nanti....hehe..ketua yg garang...;)

Video ni dibuat oleh pakbear masa bestday aku tahun 2006 :)
Sent from my iPhone

2 comments:

Unknown said...

hei mestilah ingat en afzal IT masa sha buat praktikal kat perzim dulu. la ni duduk mana? next time bleh hang up sama2

pakbear said...

hahaha ingat pun... tepat sekali! skrang duduk kajang. slmt berblog ye! ;))