Powered By Blogger

20 March 2013

Huda 10 bulan

Malam semakin sayup2....pakbear masih sibuk dgn port nya yg baru...port pakbear di bilik khas dia telah beralih tangan kepada makwe nya yang kiut miut ini..tak lain tak bukan Makbear..hehehe...aku ler tu..pakbear kasik chance makwe notti dia ni untuk study di bilik khas itu...kejap2 pakbear masuk bilik tu nak pastikan aku betul2 study...hehehehe

Aku pulak golek2 nk study kononnya...tp nak share pasal Nawal Huda dulu...kekasih hati pakbear yg lagi sorang ni...;D

Huda dah 10 bulan...dah besar dah budak yg memang dilahirkan big baby ni...rasa kejap je...bawak Huda gi check up aritu...berat huda dh 8.3kg...tinggi dah 74cm...dah pandai cakap dede, chacha (syasya si kucing) dan pish....kemahiran fine motor iaitu menggunakan tangan dah cekap, dah pandai minum air sendiri dari bekas comel dia tu...masih commando crawl...bila ntah nk merangkak betul2 anak Umi ni...tapi gaya dah ada...;)

Lantaran itu, aku telah mengarahkan kekasih hati Huda untuk melatih tubi huda untuk belajar merangkak...takleh jadi ni...aku sibuk study..last2 anak aku kena refer paeds sbb tak merangkak dh umur setahun nanti...sabor je lah...

Oklah, tak tau dah story apa...aku tengah buat report autopsy aku yg tak siap2 ni....

Akhir kalam, bertemu lagi nanti entri pasal development huda masa dia 1 year old


By the way, masa Huda sambut 1st birthday nanti aku takde kat rumah...huhuhu...time tu nanti aku sedang berjuang menghadap exam jauh di HUSM...sedih wei!!! insyaallah..this going to be the last one...Amin....



6 comments:

isabelle frankly said...

Xpe. Huda dah besar nnt dia fhm la nape umi xde masa bday dia.

Tetiba tingat kegigihan aku lari blk awal dr conference kat Dubai..just to be with adib on his first bday. Haha. Poyo sikit la

fairus said...

MACAM RUPA ATUKNYA SI HUDA NI..

makbear said...

Isma, aku mmg poyo bab anak2 ni...hehe

makbear said...

Fairus, muka atok belah pakbear ke makbear? Hehe

fairus said...

BELAH MAKBEAR LE..

makbear said...

Hahaha...ramai yg kata camtu...