Powered By Blogger

01 January 2005

Posting Marathon

Adehh...
Giler siput babi tahap extrem nyer aku sekarang nih!

Tetiba aku rasa kepala aku dah mereng.. abis sumer wap2 badan aku tersejat dek keletihan. Aku baru selesai melakukan MARATHON posting new year greeting kat kawan2 blog aku. Berpuluh2 rasanya aku berjaya post. Kalau korang tengok kat kanan blog aku nih ada senarai KRONIZ, hampir 80% daripada senarai tue aku berjaya postkan ucapan selamat tahun baru. Walaupun intonasi dan gaya bahasanya sama jerk (sebab aku copy & paste.. hehehe..), aku tetap nak buat, sebagai komitmen aku kepada korang sumer bahawa aku akan terus berpost2an dengan korang selagi korang sudi post comment dan baca entry2 aku. Hehehe...

Aku dah salah budget sebenarnya.. Patutnyer sekarang nie aku post ler citer yang best2 pasal memori tahun lama (yelaa.... lawan tahun baru bukan tahun lama ke?) dan impian cita2 aku untuk tahun baru. Tapi nantilah besok2 aku cerita. Takpe aku ada 365 hari lagi untuk bercerita dan melaksanakan azam tahun baru aku tue nanti.

Apa yang pasti...
Aku dan dapat approval daripada Tok Rimau bahawa artikel aku untuk GT3 yang aku e-mailkan pada tok siang tadi telah diterima dan diluluskan oleh pihak wajib tayang. Tiada satu scene pun yang terlibat dengan pemotongan ataupun perlu diolah semula. Besok pagi2 aku nak gi hantar photostat pastue Isnin aku pos naik keretapi ekspress rakyat! Muahaha... harap2 sempatler.. sebab aku tengok dah genting sangat dah senarai penulis2 yang layak menyumbangkan artikel ke GT tue.. setakat siang tadi dah 10 orang. Ada 3 jee lagi kuota yang tinggal. Harus segera nih!!

Anw... sekali lagi pada semua (especially yang tak sempat ataupun tak dapat aku nak wish kat chatterbox masing..), aku nak wish..

SELAMAT TAHUN BARU!!
Hip.. hip.. horey!

May your dreams come true. Tahun baru.. tekad dan azam pun mesti baru.. kalau azam yg dah expired tue.. sila top-up balik!! Ulang tayang... hehehe...

.:Nota Tangan:. - Selamat tinggal 2004 yang penuh dengan kenangan...

0 comments: