Powered By Blogger

07 January 2005

Azam Tahun Baru?

Letttt... seeee.....
Hurmmmm...

It's already 7th of January laa... Boleh cerita lagi ke pasal azam tahun baru? Kehkehkeh... Terpikir nak lupakan jerk pasal entry azam tahun baru nie, tapi ramai plak yang dok tanya apa azam tahun baru... apa azam tahun baru?! Adehh.. letih ler aku nak jawab. So aku tulis jee laa kat sini.

Erk.. brb! Boleh gitu? Hehehehe...
---------

Continued...
Siap bleh sambung2 entry plak eks?! Hehehe.. Macam Superdiman Spiderman Part 1 ngan 2 lah plak kan... Adehh.. tetiba terbusy plak sejak semalam. Tue yang tak sempat nak apdet tue. Sorie yee.. Oh btw.. pasal azam tahun baru aku...

1- Nak kuruskan sikit ukur lilit perut. Hehehe.. (Kalau dapat kurangkan diameter pipi nih pun bagus gak kan?
2- Nak tebalkan poket. Dalam erti kata lain ialah untuk meningkatkan ekonomi hidup. Caranya... hurm... banyaklah cara. Maybe buat keje part time ke kan...
3- Nak mempertingkatkan keenceman diri.. boleh
gitu? kehkehkeh.. Takdelah sampai nak buat pembedahan plastik, tapi agak2 sedap mata memandang. Camner nak buat ek?
4- Nak tingkatkan ilmu pengetahuan especially ilmu berkaitan IT. Rasa banyak yang perlu aku belajar lagi...
5- Nak Mantapkan blog aku nie. Aku nak jadikan lebih informatif dan interaktif. Hehehe... Tapi lambat lagi laa.. Nak kena belaja lagi... Aku pun nak majukan lagi gaya penulisan aku. Supaya sedap mata membaca (bukan untuk korang baca.. untuk akuorang jerr..).

Cehh.. sekali macam nak isi borang SKT lah plak... :)

Perlu kita buat azam nie? Ntahler akupun tak tau... Tapi orang asyik tanya jee kan? Kot2 perlulah agaknya kot. Padahal kalo kita set target pun, bukannya semua yang achieve. But its better than never right?! Tak dapat banyak.. sikitpun okeh! Alah.. kalau tak perlu pun , korang buat jee jawapan standard cam aku nie. Senang... sama jer jawapan aku biler orang tanya. Tetiap tahun ituler azamnya.. biler dah expired top-up balik. Kahkahkah... Tapi rasanya tahun nie kene determine lebih sikit kot... Almaklum ler...

.:Nota Tangan:.- Malam tahun baru aritue aku top-up Rm100.00 untuk azam tahun baru aku! Ngehngehngeh...

0 comments: