Powered By Blogger

25 January 2005

Kelabu

I was kinda bloghoped to one of my friend weblog, then kat situ ada cam ala-ala boleh check kaler (yang akan menggambarkan personaliti kita) melalui tarikh lahir. Tetiba rasa nak testlah plak kan... Rupa-rupanya aku nie berwarna KELABU! Ciri-ciri orang KELABU:

Kebanyakan mereka yang diwakili oleh warna KELABU ini sangat menarik orangnya dan aktif. Kamu juga ingin diri kamu dikenali orang ramai dan menjadi kepantangan kamu pula sekiranya tidak dilayan dengan adil oleh sesiapa saja! Kamu juga seorang yang tidak gemar menyimpan apa juga perasaan di dalam hati dan lebih suka meluahkannya. Sesekali kamu oleh bersikap pentingkan diri sendiri. Namun kamu amat pandai menawan hati orang lain apatah lagi dengan sikap humor yang kamu miliki itu.
Siapa yang mengenali aku mungkin boleh tahu yang mana satukah antara sifat-sifat berikut yang sama dengan aku. Apa yang aku boleh kata, ramalan tue boleh dikatakan hampir-hampir tepat! Melalui pendekatan apa ek diorang boleh membuat prediction seperti nie? Aku tau kat GeJu nie ramai pakar-pakar yang boleh merungkaikan persoalan ini. Cuba korang bagitau aku rasional korang... Diman, ko taknak cuba? Hahaha...

.:Nota Tangan:. - Mula berkira-kira untuk bertukar kepada beruang kelabu. Geeee...

0 comments: