Powered By Blogger

06 January 2005

Melonjak Girang

Yeah.. yeah...!!
Hati melonjak girang...

Pagi nie menjengah sekejap ke weblog Jurnalalam, setelah sekian lama tak berbuat demikian. Hurmm... menguntumnya hati biler terpandang pada satu nick yang begitu familiar dengan diri aku di sektor JURNAL, paling bawah sekali tertera PAK BERUANG !! Mula2 seakan tak percaya, tapi biler aku gerakkan tetikus kat nick tue, terpapar url weblog aku di penjuru kiri bawah monitor aku (agak2 dah lama ke nick aku ada kat situ..). Heh!!

Jap.. jap..
Aku nak melompat2 sekejap!

Mengenali saudara Jurnalalam sebagai seorang yang begitu memilih dalam senarai bacaannya (jurnal). Adalah satu kebanggaan dan kemegahan biler terpandangkan link aku di situ. Agak2 bagaimana nick aku boleh terpapar di situ, adakah secara kebetulan kerana nick tue best.. ataupun dia saja TERPILIH url aku untuk menambahkan senarai bahan bacaan beliau ataupun adakah dia memilih atas dasar sesuatu yang korang dan aku tak tahu? Untuk pengetahuan semua, saudara Jurnalalam adalah antara pencetus minat awal aku sebelum menceburkan diri dalam dunia blog nih.. selain daripada Fajaronline dan Tok Rimau.

Yeah..yeah..yeah..
Sambung lompat2 balik!!

.:Nota Tangan:. - Tak pernah jemu membaca nukilan Jurnalalam

0 comments: