Powered By Blogger

29 January 2005

Gejuis Terlampau Melampau Lampau!


Title : CD Gejuis Terlampau (Gathering GeJu 2004)
Duration : 49.40 minit
Type : VCD format (Boleh main dengan VCD player dan komputer)
Apa yang ada dalam CD ini :
* Liputan sekitar Gath Geju 2004 di UPM
* Sedutan ucapan WkDin, Sultan Muzaffar dan Tok R
* Persembahan Multimedia Tok R dan Sinaganaga (unedited)
* Persembahan Unplugged GeJu Skacinta (unedited)
* Aksi-aksi Gejuis Terlampau to the max! Huahuahua..
Harga : RM5.00
----------
Arghh.. kul 4 pagi tadi baru aku selesai siapkan 20 keping (limited edition) cd-cd nie untuk di bawa ke Rumah Pena dan Mahligai Presiden GMI kita hari nie.. Letih dan sangap woo!!

Cd nie aku akui bukanlah hasil kerja aku yang terbaik! Apatah lagi nak menyaingi kehebatan hasil kerja Tok R, Sinaganaga dan WkDin! Banyak yang aku tak puas hati. Tapi disebabkan masa menghimpit (ilham lambat sampai laa..) dan dibuat dalam kuantiti yang banyak (20 keping sekali hadap), aku akui akan ada kesilapan dan kekurangan.. Kalau ada salah dan tak puas hati.. bagitau aku, aku akan pulangkan duit. No hal..

So.. kepada sesapa yang bertanya.. this cd in for ya all!! Harga RM5 tue aku kira amik harga kos dan penat lelah aku record dan edit dan design cover dan print (print banyak makan ink woo!!) dan potong dan lipat dan masukkan cd-cd tue dan lagi dan lagi dan lagi.. Kiralah oklah kan.. Tak untung mana pun.. harap korang sudi beli sebagai tanda sokongan kepada produksi domestik macam aku nie. Industri domestik sebab aku buat untuk diri aku sendiri (sebenarnya...) dan orang sekeliling aku (saudara dan teman) sekiranya ada permintaan. Katanya pun home made/in-house... Kiranya macam nie laa..

Aku tak sempat lagi nak buatkan trailer untuk movie nie.. nanti aku akan apdet dari masa ke semasa.. Untuk sesapa yg berminat membeli melalui pos pun aku akan usahakan. Tapi harga mungkin kena masukkan kos postal. Lebih kurang RM10.00. Cara-cara pembayaran pun aku akan apdet kemudian. Nak cepat nie woo... nak naik KL nih!! Sayang Najah tak bleh ikut...

.:Nota Tangan:. - Bukan nak curik-curik makan.. bukan nak carik makan..

0 comments: