Powered By Blogger

17 January 2005

Gangguanisme


Aku terganggu...

Aiyarkk!! Aku terganggu...
Fikiran kacau.. jiwa tak tenteram.
Konsentrasi tak menentu!

Selesai mesyuarat tadi, aku didatangi oleh kak receptionist, menyerahkan satu sampul Pos Ekspres yang tertera nama aku di atasnya. Ermm.. sah nie mesti si ayares nyer GT3 yang dah dijanji nak diposkan kepada aku. Yeah.. yeah.. akhirnya sampai gak GT3 idaman kalbu. Thanx Ayares.. owe u..

Telek jam kat tangan, baru kul 11.00 pagi. Erkk.. ada lagi 2 jam sebelum lunch break. Kalau aku ngadap buku mini biru nie, harus sampai petang aku tak buat keje nanti.
Buka laci...

"Duduk dulu sini diam2 yee..."
Sambil menepuk sampul Pos Ekspres tue dan letakkan dalam laci aku.
"Tengahari nie siap aku khatamkan ko" Kalau sempat... Hahaha...


Buat keje pastu memanglah dah tak konsentret. Asyik2 telek jam.. biler nak pukul satu. Dalam batu jemala, terbayang kerja bersusun yang nak disetelkan sambil sekali2 terselit iklan GT3 yang akan aku adapkan tengahari nanti.

Tepat kul satu.. terus stop keje2 yang aku sedang usahakan. Break emergency nie beb! Dalam kepala dan berkira2 camner posisi yang aku nak buat sambil membaca GT tue. Aiseh.. takde bantal plak. Kalau ada best nie! Tetiba terlintas idea nak baringkan kerusi aku. Kerusi aku tue memang agak2 empuk ler. Apa lagi aku baringkan kerusi tue, bahagian atas kerusi aku jadikan buat alas kepala mengganti bantal. Uishh.. boleh tahan empukk!!

Sambil berbaring2 membaca GT, mata dok terkebil2 menahan ngantuk. Last2 selesai jee citer BIL by Op terus aku terlena... ZZZzzzZZZzzz... Cheh.. hampeh betul! Tadi beriya benor nak baca, last2 layan tidur plak aku. Sedar2 dah kul 1.59pm. Alamak, bingkas bangun... tak semayang lagi nih! Berpinar bijik mata, keempukan semasa berbaring tadi bertukar rasa tak selesa akibat salah tidur. Sengal2 rasanya bahu dan leher aku nih. Takpelah, petang karang bleh sambung baca balik GT3... Eeee... ada tak blogger lain yang terganggu cam aku? Ngehngehngeh...

Dah terlanjur menyintaimu citer pasal GT3 nie, mehh aku promote sikit pasal GT3. Menurut Tok R :


..projek GT nie bertujuan memperluaskan sebaran penulisan dari web kepada golongan tanpa kemudahan web ...merupakan projek himpunan catatan terpilih dari pemilik weblog Malaysia dalam medium cetak...
Haa gituler gamaknyer. Pada sesapa yang suka membaca, GT nie bolehler dijadikan bahan bacaan alternatif korang cuma sayangnya ianya tak keluar secara bulanan. Ada material, cukup 13 keluar satu GT. Asam garam kandungan GT nie kadang kala akan membuatkan korang rasa sedih, gembira, lawak dan geli2 geleman tahap ke-8. Hahahaha...

So sila dapatkan dari stokis2 yang berdekatan anda. Sementara stok masih ada. Harga senaskah adalah RM5.00 tak termasuk bayaran pos. Di sini aku ada sertakan beberapa senarai penulis/stokis untuk memudahkan navigasi korang. Sekadar menyebut beberapa nama...

Area KL/Tengah-> Bluehikari :: Basrie :: Op :: Irwandy :: Amyz

Area Johor/JB/Selatan-> Ayares :: Tok R

+++LawatGangguan!!

.:Nota Tangan:. Badan masih lagi terasa sakit akibat salah tidur... Arrrggghhhh!!!

0 comments: