Powered By Blogger

24 December 2004

ZZZzzZZZzzz...

Tik tik tik
Tok tok tok...
*Bukan bunyi jam aaa.. bunyi aku tengah kerja nie..
Ketet... ketet..
*Masih lagi sedang bekerja...
Warghhhh!!! Ngantuk sehhh.. Dah pukul satu setengah aku tak tidur lagi nie. Besok keje plak tue. Mamposs aku! Geeeeee....

Aku baru melepasi satu period yang dah tension + fed-up dengan layout weblog aku (yang Harbour of Love) sebelum nie. Walaupun masih berkira2 untuk berterima kasih (TERIMA KASIH!!! TENKIU!!), sebab layout tue lah yang membawa aku sampai ke peringkat sekarang... Namun aku tetap nak tukar jugak! Hahaha.. Aku nie memang stok keras kepala. Kalau aku nak, aku nak jugak. Cepat ngan lambat jee laa... Natijahnya, aku tukar 2 design lay-out aku dalam masa seminggu! "Bingkisan Si Poyo" (tema weblog aku sebelum nie) pun aku dah siat2kan kulitnya kejap tadi dan aku gantikan yang nie. Muahaha.. kejamnya aku.

Aku suka ngan layout web aku sekarang (buat masa nie laa...). Kalau ada yang nak tanya, kenapa aku letak tajuk "Ragam Pak Beruang"? Simpan soalan korang tue dulu (kalau ada yang nak tanya laa... kalau tak nanti aku cerita jugak!). Hahaha.. nanti sok2 aku citer. Sekarang nie aku nak tidur. Dah gabak dah mata aku nie...

Btw, before that (sebelum aku membongkangkan diri aku) kalau ada sesapa nak claim kata aku ciplak design ataupun curik kreativiti korang, harap dimaaf dan dihalalkan. Sesungguhnya aku sengaja... Ala beb, bagilah support sikit! Tuepun aku dah puas adjust supaya tak nampak sama. Tapi kalau korang tengok kat coding, harus aku kantoi kot!! Kehkehkeh.. mintak maap, mintak ampun. ZZZzzZZZzzz...

.:Nota Tangan:. -Tok.. tok.. As'kum Tok Beruang!! (Howww sweeeettttt...).
*Aku tengah syok sendiri laaa nie! Takkan tak paham2 lagi.. :p

0 comments: