Powered By Blogger

20 December 2004

Diet Entry

Tak moh gi lunch arinie (kekonon diet la tue!) hehehe.. Saja jee malas. Nak mengubah tabiat makan kepada cara hidup sihat... huhuhu!! Btw, sat tadi aku baru balik dari Maybank. Perggh.. punyalah ramai umat!! Aku dapat berita Maybank akan tutup 2 hari (esok ngan lusa), sebab audit. Diorang nak tutup akaun laa tue. Maklum ler.. dah ujong2 nie. Tau2 jee lah kan.. Sebab tue ler sumer sibok dok ngadu2 kat dinding (ATM ler tue..) nak kluarkan cash.

Dahlah penat aku menyilok2 nak cepat sampai. Sampai plak.. antara out of service tak pun orang beratur punyalah panjang ala2 orang beratur nak membuat undi tue. Hampes kan? Aku cari sampai Maybank yang ketiga baru bleh beratur ngan selesa (tue pun kena beratur gak tue!). Aku gi Maybank nie kannya apa.. nak bayarkan duit gath GeJu Najah pada Bendaharai Agung Geju a.k.a. Madu Lebah a.k.a. Nida. Sebab dah janji nak bayar seawal pagi. Hehehe (tue pun dah tengahari baru tecapai maksud!). Kalau tak harus aku terima surat saman GeJu lagi karang.

Konon nak bayar pakai Maybank2u tapi Maybank2u aku plak kontang sebab diorang salah masuk duit gaji aku kat akaun lama. Kena laa aku kluarkan sumer gaji aku kat BCB pastue pindahkan kat Maybank. Dah alang2 tue aku beratur terus laa kat mesin cash deposit situ. Cepat sikit urusan selesai. Hampes.. hampess.. Dahler tadi nyaris2 nak kena saman ngan penguatkuasa MBMB! Orang MBMB nie dia tau nak carik duiittt jer tau!! Hampes sekali lagi... Huahuahau...

----------
Baru dapat e-mail dari Masy. Masing2 dah berjanji, dia janji nak e-mail pada aku... aku janji nak uploadkan gambar tue kat sini. Huhuhu.. considering aku pun minat gak ngan Exists nie. So boleh laa aku upload kat sini. Tapi awas... pesanan dari empunya badan (Masy), jangan mandrem gambar dia aaaaa...

Dah upload dah.. So here they goes....


She said this photo taken @ planet.. aku asumed Planet Hollywood kot, takkan planet jupiter plak kan?


Gambar nie plak kat RTM masa rancangan... Rancangan apa Masy?? Aku lupa laa.. heh!

.:Nota Tangan:. -Masy, kalau mak ko tengok gambar2 ko nie, harus naik darah tinggi dia!! Boleh gitu?! :)

0 comments: