Powered By Blogger

27 December 2004

Kenangan Manis

Sesungguhnya penantian itu benar suatu penyiksaan! Setelah sekian lama menghitung hari, akhirnya tanggal 26 Disember 2004 menjadi saksi perjuangan aku sesama ahli GeJu yang lain berbaloi dan dihargai. Serius shit tak tipu... best woo pergi tadi gath! Aku rasa umpama mimpi dalam mimpi jerk. Rasanya baru jam 5.30 pagi semalam aku celik mata bergegas mandi dan jemput Najah di Hospital... tup tup, aku dah sampai rumah balik (dalam keadaan letih lesu dan longlai.. hehehe..). Masa berlalu begitu pantas. Kalaulah aku boleh tahan masa tue supaya berhenti, harus aku buat! Kalaulah aku boleh tarik punat masa tue macam aku aku tarik punat jam adidas aku supaya berhenti dan aku re-set kan masanya semula... harus aku tarik!

Dipendekkan cerita...
apa yang aku dapat masa pergi gathering tadi?
#1- Aku dapat tiga hadiah (lebih kepada souvenir laa sebenarnya..). Aku dapat no.2 bowling (nie citer masa pra-gath laa nih. No. 1 Baim..) + Anuegarah Geng Paling Aktif Di Dalam Gathering (giler siput babi nyer kembang hidung dapat anugerah nie.. pestaim tuh! Tapi aku tau sapa yang banyak mengundi aku hehehe.. kalau diorang tak ye ye sokong, harus aku nganga jerk.. thanx guys! Tetiba aku rasa cam mat kecoh plak masa gtah biler dapat anugerah nie! Hehehe...) + Cabutan no. bertuah (chait.. muka aku lagi!).

#2- Aku dapat buah tangan sakit pungkok! Pungkok ngan kaki aku dok sakit dan lenguh2 lagi nie akibat menggunakan aura hayunan bowling tahap melampau masa pra-gath tadi. Hehehe.. giler tak hengat aku berbowling2an tadi. Anw.. Baim u r the best, EP Bro.. memang sempoi ahh! Ombak sekali untuk EP Bro.. puuuuussssssiinggg!!!, Cik Nana the most happening and longkanging (ehh.. salah2!! Sori gurau jerk.. hehehe..). Cik Nana memang in da house laa tadi ngan aura power stering peringkat ke-8 dia tue. Kahkahkah.. Yang lain2 pun.. korang memang best ahh!! Malas nak citer... Terlalu hebat sangat!

#3- Aku dapat laa jumpa akhirnya (secara bertentang mata dan dahi.. starlight sikit!!) ngan member GeJu aku yang selama2 nie aku kenal secara maya jee.. Hari nie (semalam laa kiraa..) baru bersua muka. Baru dapat tengok cun ke tak.. vogue ke tak. Kak Tipah.. hang memang vogue the vass... Caya sama lu!

~Member2 yang dah pernah tegur (kat internet laa..) tapi baru pestaim jumpa..
Tok Rimau (of course laa kan..) + OP + ND + Kak Tipah + Madu Lebah + Langzatz + Zhoulsz + Mushroomcute + Lapan dan Cik Lebah.

~Member2 yang tak pernah tegur tapi kenal dan pestaim jumpa gak..
Fajar + Rudy + Nett Biru + Atokz + EP Bro + Sultan Muzaffar + Nis + Cik Nana + Walid + Wira + Lan + Yadziz + Wkdin + Ayares + Cempaka Sari + Walk Thru Life + Manmoncang + Basrie + Spyz + Purbe + Tudung Purple + Cempaka Sari dan Amyz.

~Member yang tak kenal langsung tapi pestaim jumpa (maintian sempoi!)...
Rosram + CTZie + Bejenel + Pet Rizal (Orang kuat Geng Lantit nih!) + Dobot + Lan + iwan + Kak Ungku + Anak Antu + Laili + Baim + Spy dan ramai lagi laa.. part nie memang aku dah tak bleh nak re-call lagi dah. Penat aku nak ingatkan.. ramai sangat!! Sapa yang nak aku masukkan nama dia kat sini.. sila bagitau yee... hehehe.. Tapi dengan syarat pernah tegur aku (atau aku tegur korang) laa... paling bangsat pun HI ke.. Kehkehkeh... Macam glamer plak ek?

Tuelah.. antara yang aku dapat.. Yang aku belum dapat ialah Anugerah Weblog Harapan tak pun Anugerah Weblog Terbaik. Wahwahwah... Ada hati aku nih! Tak laa.. gurau jerk. Aku berblog nie pun ikhlas untuk diri aku sendiri. Bukan sebab anugerah...

Anw, function tadi memang sempoi dan best! Malam nie aku akan tidur dalam keadaan tabik dan meracau2 sebut nama korang sebab aku memang nak tabik spring kat korang nih!! Hehehe.. gambar2 nanti aku uploadkan kat fotopages kalau ada sesapa nak tengok. Nantiler.. bukan pepagi buta nie. Hehehe... Harapan aku ada laa lagi function2 yg best camnie. Kalau perlukan bantuan aku insyaAllah aku tolong. Tapi pepeham jee laa... aku nie orang jauh, kalau naik KL setakat meeting 2 jam tak berbaloi plak rasanya. Tapi insyaAllah lah, memang teringin sangat nak hulur tangan mana yang mampu..

.:Nota Tangan:. -Lepas nie boleh laa turun banner countdown OP tue ehh.. Dah lemau expired dah. Hehehe...

0 comments: