Powered By Blogger

16 December 2004

Melalut Yang Kalut

"Hurmm..."
"Hurmmm...."
"Hurmmmmm..."
Ketet..ketet..ketet...
*Tiru sound effect OP...

Extrem giler aku skrang nie.. aku dah jadi macam spiderman dah.. melompat dari blog ke blog, membuat kunjungan hormat dan kunjungan balas (abis lompat jauh.. lompat dekat.. lompat kijang.. lompat bergalah, sumer kluar!!). Kalau ada kesempatan buat barter link (ataupun.. buat muka seposen nak tumpang link! cecece..) ngan member weblog seantero Malaya (dunia belum lagi!). Suka aku tengok senarai 'readings link' aku dah bertambah panjang dan link aku terpahat di beberapa blog yang empunyanya kecian kat aku. Walaupun namanya di 'ujong2'. Oklah tue.. kata pun pendatang baru! Maksudnyer aktiviti blog aku nie semakin maju dan secara tak langsung kawan2 pun bertambah ramai.

Berbagai spesis manusia yang aku kenal. Yang tua.. yang muda.. yang dari golongan orang 'gomen' (orang sektor kerajaan laa tue), sampai laa yang orang keje swasta dan profesional. Yang sederhana ada yang kaya pun ada (aku agak2 kaya laa..), yang puitis dan yang kritis.. yang IQ sama level ngan aku sampai ler yang yang teror to the max tahap dewa.. Yang mulut comel ada yang mulut celupar pun ada. Hehehe.. aku suka.. suka aku!! Warna-warni rasanya dunia blog aku. Tapi terus-terang cakap, setakat yang aku kenal... sumernyer mulutnyer aje jahat tapi hati baik. Tue yang menyebabkan aku terus jatuh cinta ngan dunia blog nie (especially ahli2 GeJu).. Hehehe.. Bunyinya macam nak meraih undi (konon2 nak jadi Presiden GeJu penggal akan datang~Ada hati... bluekk!! Umur baru setahun jagung..), tapi tuelah realiti (merujuk kepada pandangan aku terhadap GeJu...)! Cinta pandangan ntah ke berapa kali..

Tak tau sampai biler aku mampu berkarya sebegini... Harap boleh lama.
Tak tau sampai biler silaturrahim akan tersimpul rapi... Harap kekal abadi.
Tak tau sampai biler pc aku boleh berbakti... Itu yang hakiki.
Tak tau korang kenal ke tak aku masa GeJu nanti... Sampai akhir nanti!!

.:Nota Tangan:. -Aku tak ngantuk sebenarnya tapi kena gak tidur sebab besok siang (hari nie laa..) ada presentation masa board meeting. Tue yang aku melalut jee nie... Kalut betoi.. Heh!

0 comments: