Powered By Blogger

14 December 2004

Recharge..

Blurr....Blurrr...
Takde mood nak keje.. need some recharge!

Meh sini aku citer kat korang apa yang aku jumpa masa aku balik kampung kelmarin. Masa tue aku tengah drive nak balik kampung, ada kenduri. Nak dijadikan cerita, masa aku sampai kat satu area tue (kalau aku sebut.. takut korang tak tau plak..) ada laa sebuah keta kancil nie macam bagus bawak 40km/j padahal jalan punya laa luas, punya laa lurus!

Aku pun hairan laa gak apsal plak slow giler keta nih?! Nak kata kereta lama/buruk/semput, aku tengok plat baru lagi. Rupa2nya kat dalam kereta tue ada pasangan kekasih (aku tak pedulik laa diorang dah kawin ke blum..) tengah asyik bercengkerama! Yang si pompuan bukan main asyik melentok2 kat bahu lelaki, tangan kiri lelaki plak bukan main asyik lagi membelai2 sampai mencium2 pompuan tue!

Ewwww.. gross lah!! Dude.. tengok laa masa tue terang ke gelap ke? Aku kesah apa ko nak buat apa pun.. tapi tengoklah sekeliling sikit beb. Kalau cermin tinted takpe gak. Nie dahlah tak tinted, terang benderang pukul 12 tue dia dok buat projek plak. Tengah drive plak tue! Don't 'drink' and drive laaa... Bahaya tau tak? Aku cam jee no plat keta tue.. bila ada peluang, aku drop gear 3 and terus over-take kereta tue. Tak larat laa aku tengok drama tue.

Ishh.. terasa nak bagitau korang laa no plat dia hehehe.. kot2lah korang (especiallay kalau orang Melaka, or ntah2 ahli keluarga korang sendiri ke?) pernah tengok kan.. Erm takpelah.. taknak bagitaulah..... MBA4480! Hahahaha.. kenal2?

.:Nota Tangan:. - Kalau eksiden, kojol.. sesia jerk!

0 comments: