Powered By Blogger

29 December 2004

Sebenarnya


Ole-Ole Gath Geju 04

Aiyarkk!!!
Can u imagine... aku tidur dalam keadaan masih berbaju pejabat dan berkain pelekat?!!

Sebenarnya...

Sedari dari petang semalam, pulang dari pejabat badan terus terasa penat dan letih. Tak aku layankan rasa tue. Jangkanya selepas beberapa ketika. Rasa tue akan hilang. Menjelang maghrib, masih juga tidak mahu kebah. Aku tunaikan solat maghrib dan baringkan kepala. Ahh.. lega pulak rasanya begitu. Dalam tak sedar... aku dah terlena. Sedar2 dah hampir pukul 5 pagi! Aku bingkas bangun sebab kewajipan semalam masih belum aku tunaikan.

Alhamdulillah... dapat juga aku tunaikan solat isya' lewat subuh menjelang. Ermm.. apsal aku bleh penat sangat sampai tertidur yerk? Mungkin aku letih sangat kot sejak Gath GeJu yang lepas (cheh.. penat mengalahkan ajk GeJu plak gamaknya..).Entahlaa... tapi

Sebenarnya...
Walaupun letih, perasaan aku masih berbunga apabila mengingatkan detik itu. Saat bersemuka dengan rakan2 seGeJu membuatkan hati dibuai kegirangan. Mengenangkan ragam geng2 masa tue, membolehkan aku menyeringai keseorangan...

Hurmm.. cukuplah! Pergilah kenangan. Supaya aku bleh simpan dalam hati sebagai memori. Aku tak bleh bekerja kalau terus begini. Hehehe... Souvenir2 dari Gath GeJu sering ku belek buat pengubat kerinduan...

Sebenarnya...
Sticker kereta tue aku dah tampalkan di kereta dan motor aku. Walaupun ianya sticker kereta tapi aku rasa yang tertampal kat motor aku lagi cantik! Geee... Kalendar GeJu 05 dah pun berdiri megah di sisi pc, walaupun 2005 ada beberapa hari lagi untuk digamiti.

Erkk... tagg Gath Geju tue bleh tak aku gantung kat leher gantikan tagg kerja aku? Kahkahkah.. aku terbahak suka hati!!

.:Nota Tangan:. -Ciss aku dah miss Piala Tiger (Malaysia vs Indonesia) malam tadi laa!! Hampeh betul....
~Utusan Online->Sukan->Kit Kong gegar Senayan

0 comments: