Powered By Blogger

22 December 2004

Keterujaan Melanda Diri

Tik Tok Tik Tok...
Jam berdetik.
Masa berlalu...

Bagi orang lain, masa akan berjalan dan terus berjalan. Bagi orang lain juga, genap 24 jam, bertambah lagi sehari diari kehidupan diorang. Takde perbezaan... takde apa yang nak diterujakan. Ada laa sikit2 yang teruja sebab nak sambut hari natal dan selebihnya sebab nak sambut tahun baru yang bakal menjelang nie. Teruja sebab nak karang matlamat dan impian baru, walaupun matlamat yang lama jarang sangat tercapai. Hehehe..

Tue bagi koranglah... Bagi kitorang, Tipah Vogue, Madu Lebah, Langsatz, ND, OP dan ahli-ahli tahap dewa setia GeJu yang lelain tue, ada benda yang lagi best dan lagi teruja nak dipikirkan dari hari natal dan sambutan tahun baru. Serius shit tak tipu. Aku terasa sangat aura keterujaannya. Rugi laa korang tak dapat merasakan sama apa yang kitorang rasa. Tue laa.. orang tulis blog, korang tulis blog... Orang baca blog, korang pun sama sibuk menempel kat blog orang lain nak tumpang baca. Lepas dah sibuk menulis dan menempel2 tue, tak reti nak hadiahkan diri sendiri sehari yang penuh makna bagi orang2 macam kita? Orang2 macam korang, macam kami dan macam diri aku sendiri. Bukannya mahal pun ongkosnyer...

Aku tak bleh arr nak menggunakan kepersonaan aku (macam kak tipah tue.. hehehe..) untuk memujuk ataupun dengan lebih tepat lagi nak memaksa korang nak join gath GeJu yang tak berapa hari lagi nie. Tapi kan bagus, kalau pada para2 blogger kat luar sana tue, yang dah bertahun2 berblog mahupun yang baru setahun jagung (macam aku nih), mengambil kesempatan gath nie sebagai kesudahan yang tak bleh dilupakan bagi sesi berblog tahun 2004 yang penuh warna-warni. Adalah maknanya sikit ye dak?!

Pada yang tak pernah berblog tapi ada keinginan untuk berblog, apa kata korang gunakan peluang nie untuk berkenal2 dan amik berkat para blogger2 yang dah sedia kala ulung dan unggul kat Malaya nih. Hehehe… Rasanya takyah arr lagi aku nak tulis apa lagi kelebihan, kesedapan dan keteristimewaan gath nie (korang pun dah muak baca kat blog orang lain kan?). Just click link berikut:

~Untuk dapatkan maklumat mengenai Gath GeJu 2004.

~Untuk menyatakan kehadiran.

~Untuk maklumat & join Pra-Gath.

.:Nota Tangan:. -Orang kalau dah taknak pergi, tak pergi jugak kan? Tapi sekurang2nya aku bagitau benda yang baik pada korang. Timbang2kan yee...

0 comments: