Powered By Blogger

07 December 2004

Selamat Pengantin Baru!


Pasangan Nor dan Faizul- 4 Disember 2004


Pasangan Erne dan Izam- 5 Disember 2004

Arakian.. tanggal 5 Disember yang lepas maka gugurlah 2 lagi keahlian Kelab Teruna dan Dara PERZIM dengan termeterinya ikatan janji sehidup semati 2 orang sahabat baik aku iaitu Nor dan Erne. Alhamdulillah.. berkesempatan jugaklah aku pergi 2² rumah nie. Huhuhu.. makin kuranglah teman² aku kat opis nih yang masih lagi gigih mempertahan status single masing². Tue pun tahun depan nie tumbanglah lagi 2 3 ketul (hehehe.. termasuklah aku!).

Sekali lagi aku ucapkan tahniah dan selamat pengantin baru kepada Nor dan Erne bersama pasangan masing² semoga korang berbahagia ke akhir hayat. Amin...

.:Nota Tangan:. - Jangan tenung amoi yang pakai skirt hijau (gambar bawah: berdiri kanan sekali) tue. Boleh tembel woo...

0 comments: