Powered By Blogger

04 January 2006

Tidak Akan Disambung

Hari nie besday MakBear! Tapi sejak pagi semalam (lepas aku hantar dia g kerja), aku memang tak jumpa pun MakBear lagi. Rindunya..

Malam tadi tidur tak lena sebab teringatkan MakBear sorang-sorang kat bilik MO tue. Pun tidur terkejut-kejut sebab hadiah untuk MakBear tak beli lagi (tengah pening nak bagi hadiah apa?) dan sedang mengusahakan suatu surprise untuk buah hati pengarang jantung aku tue.

Apa dia? Surprise!!

Bersambung... Entri ini tidak akan disambung atas sebab-sebab disengajakan.

8 comments:

Tok Rimau said...

1. hepi besday makbear.

2. Video kau mmg best. Seronok tengok. Subtitle video riak dibuat dlm bahasa sms kerana:
a) tok malas nak tulis panjang.
b) tok takut PA sistem audio tak bagus, subtitle itu akan membantu audien.

3. Petikan UTUSAN MALAYSIA HARI INI:
Lelaki tua mati dipercayai diserang beruang disiasat
KOTA KINABALU 3 Jan. - Jabatan Hidupan Liar Sabah akan menyiasat kes kematian seorang lelaki tua berusia 67 tahun dipercayai diserang oleh seekor beruang di hutan Ranau, kira-kira dua minggu lalu.

kau terlibat?

Anonymous said...

Hepi Besday Mak Bear .. moga dirahmati Allah selalu dan dimurahkan "rezeki"

Masy said...

epy bday Makbear!
bday sama laa mcm ada sorang kawan aku tu..sape ek?? *pikir jap*

lupe la.

bean_beh said...

makBear sama tarikh lahir ngan ro-wau-met aku. hepi besday kedua2nya :)

Anonymous said...

tok rimau, makbear kata tq. tok seronot tgk, saya 2 3 kali ronot!
errrr.. itu bukan saya. saya tak terlibat! miahaha

kak insyirah, makbear jugak kata tq, insyaAllah, 'rezeki' coming soooonnn.. :)

pb, mmggg sokmo sayang!

masy, elokler ko lupa. :p

bean_beh, kem salam ler kat roomate ko tue yeee..

Mar said...

salam ulangtahun buat mak bear

Anonymous said...

mar, thanx yee.. nanti aku sampaikan

Anonymous said...

hepi birthday mak bear :) moga diluaskan rezeki & dikurniakan kesihatan yang baik