Powered By Blogger

15 March 2005

Videografi ~THE MESSAGE

*Sepagian aku menghadapai masalah dengan blogspot aku.. berikut ada re-entry daripada post aku terdahulu dengan sedikit pengubahsuaian.
-----------

Trimas pada sesapa yang sudi mendownload dan menonton video aku nie. Trimas juga pada yang telah memberi teguran dan pujian yang melambung-lambung sampai aku rasa kerusi pejabat aku nie dah tak muat nak menampung aku yang sediakala XXL nie! Nthehehehe...

Pada yang lain-lain (yang belum download tue) taknak cuba-cuba ke tengok?! Ada mesej tersembunyi (tersembunyi ke?) yang ingin disampaikan entiti-entiti nie pada kita. Agaknya entiti nie Jin Islam kot. Dia suruh kita semayang 5 waktu, suruh ngaji pastue suruh kita tengok video nie (pastue duit korang pun akan lesap dalam perkadaran tertentu.. sekiranya korang terpengaruh!). Hahahaha...

Anw, pada sesapa yang ngadu tak boleh download sebab dah reached exceeded limit, Mie Bro bermurah hati tumpangkan file video tak seberapa aku nie kat server dia. So dalam ertikata lainnya ada alternatif lain laa korang nak download selain daripada geocities aku nih. Tq.. tq..

Apa lagik.. jangan lepaskan peluang!! Download dan tengoklah, semoga video nie akan membuka lembaran baru (anjakan paradigma : aku tak boleh guna ayat nie selalu-selalu... nanti orang marah! huahuahua..) dalam hidup korang!

Alternatif I (zip file) ::Save target as::
Alternatif II ::Save target as::
Forum GJ>>Video GJ>>Entiti ::Click here::

.:Nota Tangan:. - Isi kandungan video nie bukan lagi rahsia. Sehubungan itu aku namakan video ini THE MESSAGE (Projek Basah v2.0). Lihatlah bertapa kami bersusah payah mengajak dan mempengaruhi anda!! Wakakakaka...

0 comments: