Powered By Blogger

29 March 2005

Rakaman Diablog Siri II

Alhamdulillah, dapat jugak aku upload sikit-sikit rakaman Diablog: Menjadi Blogger Super yang telah berlangsung di Rumah PENA, Ahad yang lepas. Banyak kesukaran yang aku hadapi nak upload file nie tapi tak payahlah aku cerita. Cukuplah aku bagitau semalam aku berjaga sampai pukul 3 pagi, tapi kesudahannya hampa belaka. Aku dah hampir 'give-up' tapi demi GJ dan sahabat-sahabat yang menaruh harapan pada aku, akan aku ikhtiarkan.

File nie dalam format RealMedia (*.rm) sebab dalam format nie jee lah yang aku boleh kecitkan saiz asalnya (*.wav) iaitu lebih kurang 19MB! Terbahagi kepada 3 bahagian iaitu Bahagian A, B dan C which is tempoh rakaman ada dalam 25 minit, +-4MB setiap satu (setelah di ZIP kan). Nampak kecit kan? Tapi nak upload pakai 'diap-up'? Pengsan wooo!

SILA GUNAKAN REAL ONE PLAYER!

Kalau nak yang versi penuh (full version), maklumkan pada aku, aku akan poskan CD yang boleh dimainkan di VCD player ataupun di komputer. Harga RM5.00 termasuk pos.

DOWNLOADABLE VERSION (winzip file)
Partition A (Dur:28:14) :: Save Target As ::
Partition B (Dur:30:20) :: Save Target As ::
Partition C (Dur:26:50) :: Save Target As ::

Enjoy!

0 comments: