Powered By Blogger

09 March 2005

Pomot Projek Basah v2.0

*Edited version~ seperti yang telah dipost di forum GJ.

Aku ingat nak buat pertandingan 'terjun melampau' ke dalam tasik seperti yang telah dibuat oleh Basrie dan org rumah Tok R (terjun ke dalam tasik sambil tutup hidung). Wakakaka.. musti lawak giler babengsz!!

Harap-harap Geng Duging dan yang lain-lain tak lepaskan peluang nie.. Aku dengar E1 boleh buat balik kuang!! dasatt tue... Mari kita kocakkan tasik damai KLD dengan gaya-gaya melampau GJ.

Malam nie nampaknya kenalah aku pikir nak buat aksi apa.. Setakat nie yg terlintas di fikiran hanyalah aksi melemparkan badan ke dalam tasik secara ekstrem (seperti diterajang oleh orang jahat) peringkat ke lapanblass jeee...

Hadiah disediakan... Aku sponsor!!

Jangan lepaskan peluang. Banyak lagi aktiviti sampingan lain yang akan diadakan supaya korang rasa seronok dan berbaloi keluar duit join projek basah nie!!

***
Aku seronok nak tgk apa alasan yg bebudak nie bagi sbb tak mahu join projek basah kali nie...

~kalau korang kata busy
come-onlah beb.. aku masa tue lagi busy nak kawin.. tinggal beberapa hari jee lagi tue. in fact skrang nie pun aku tgh busy giler nie nak buat persiapan.. aku join gak. advanture apa.. hikhikhik...

~kalau korang takde duit
aku lagi laa tgh nak pakai duit.. tapi kalau setakat rm90.00 tue insyaAllah aku boleh korekkan. sebab aku tak moh putih mata untuk kali ke 2 ke 3 ke 4 dan seterus2nya... KORANG TAKKAN BOLEH BAYANGKAN CAMNER PERANG SARAF YANG BEBUDAK NIE BUAT BILER BALIK DARI KLD NANTI...

Tempat TERHAD.. korang biler lagi... fakskan segera borang dan lunaskan yuran seperti yg sepatutnya..

***
LAGI SATU KALAU KORANG TAK JOIN PROJEK BASAH KLD NIE.. ALAMAKNYA TAK DAPAT LAA KORANG NAK MENGABADIKAN GAMBAR KORANG DALAM VCD TERLAMPAU VERSI BASAH AKU NANTI... JANGAN MENYESAL!! HAHAHAHA...

M A K L U M A T L A N J U T
Laman web rasmi Projek Basah v2
Forum>>Projek Basah KLD 2.0 (sambungan)
Video Projek Basah>> OP
Video Projek Basah>> Tok Rimau

.:Nota Tangan:. - Teringin nak main perang-perang dalam selut... cam best jee aku tengok!!

0 comments: