Powered By Blogger

14 March 2005

Mesej Dari Entiti

Adehlaa... bohsan betul kalau nak upload/download file pakai dial-up nie!!

Apsal laa kat Selandar nie takde Streamyx?! Kalau ada kan best... Senang keje aku. Jangan nak kata anak Streamyx, bapak, tok nenek Stremyx pun aku sanggup beli.

Memula aku ingat nak set kualiti video nie pada 256MB supaya kalau korang tengok video size 200% (menggunakan Window Media Player) pun selamba jee clear. Tapi besar sangat laa plak sizenya nak upload 6.7MB lebih. Last-last aku set takat 100MB jee.. Lantak korang laa nampak ke tak entiti yang aku maksudkan tue. Huahuahua...

Takpe-takpe... yang penting mesej sampai. Ahaks! Penat tue aku nak adjust. Walaupun video aku nie tak setanding video Tok R ataupun OP, harap-harap korang boleh terima video aku nie sebagai sumber tontonan alternatif selain daripada Al-Kuliyyah dan Ehwal Islam. Hahaha...

Harap-harap takde yang tak boleh tidur malam biler tengok rakaman tak sengaja tersengaja aku nie. Yaa.. memang aku sengaja pun!

Tajuk video nie terpaksa aku rahsiakan sampai besok/lusa atas sebab-sebab tertentu. Enjoy guys!

--------------------------------------:: Save target as ::------
Duration - 3:31mins
Size - 2.16MB
Best view - 100% video size (Windows Media Player)

---------------------------------------------------------------

.:Nota Tangan:. - Baik download cepat-cepat sebelum reach exceeded limit cam video aku yang sebelum nie... Cepat... cepat!! Hehehehe...

0 comments: