Powered By Blogger

09 March 2005

Blogger Yang Gembira

*Seperti post aku dlm comment box Hang Buah.

Ada orang gila-gila nak lonjakkan diri sendiri (secara diam-diam) untuk jadi ajk. Apa yg ada pada nama/title ajk tue... Ada orang kejarkan khidmat sukarela sebab terasa lebih gembira dan berpuashati apabila melihat GJ terus mantap dan maju ke hadapan...

Biarlah aku jd sukarelawan GJ sampai selama-lamanya. Aku akan jadi blogger yg gembira!! hahaha...
----------

Keluarga GJ sekarang sedang panas dengan isu-isu semasa. Ada yang kena cucuk dari depan dan belakang. Ada yang suka-suka nak cucuk. Isu apa? Kalau korang mengikuti perkembangan GJ, korang akan tahu.

Aku nie orang baru... Hijau sangat! Rasanya tak layak lagi nak campur tangan. Walaupun ada sesetengahnya terasa begitu tajam menusuk tangkai hati, tapi aku takkan 'betah' kerana mereka lebih mengetahui.

Untuk meredakan keadaan... Aku akan nyanyikan lagu nie secara maya untuk korang...

"Senyum kepada semua... senyuman mu amatlah berharga...
Senyum membawa sinaran.. dengan senyuman terlahirlah ikatan...
Lalalala..."

.:Nota Tangan:. - Senyum juga adalah suatu sedekah.

0 comments: