Powered By Blogger

29 March 2013

Aku?? Attitude problem??? Apa tu??

Terima kasihlah...selepas hidup di dunia ini selama 33tahun lebih akhirnya buat pertama kalinya ada seseorang berani labelkan aku ada attitude problem just based on few criteria yang tidak berpatutan...tahniah jugalah utk diri ni...bukan senang org bernama aku nk dapat title tu...hnya selepas 33 tahun, selepas dh melalui onak ranjau jadi med student, HO, MO dn ketika buat master, dh final year pulak tu...lagi beberapa bulan je lagi nk complete master dn menyandang pangkat yg baru....ahaksss...harimau tido jangan diganggu ye...saja aku abadikan kenangan dilabel attitude problem ni di blog aku supaya aku akan sentiasa ingat untuk terus dan terus meninggalkan org yg kata aku ada attitude problem ni....kita tengok sapa yg akan pegi lebih jauh. ;p

4 comments:

Masy said...

kene bg hadiah kt org yg cakap macam tu, 'early bird' a.k.a first timerlah katakan. hahahaha

bertabahlah~ :)

makbear said...

Hmmm...mmg sdg bertabah...hihi

~ rainbow ~ said...

Saboje la kak najah!! Tapi kite kene beringat gak tak semua org akan pandang kita pada satu sudut dan begitu gak sebaliknya..

makbear said...

Rainbow..tak kisah pun apa pendapat org tu just rasa dia tak layak cakap camtu sbb ktorg bukan direct under supervision dia..sesekali jumpa je tapi dia dh label ktorg camtu..;)