Powered By Blogger

08 March 2013

Jadual Injek Montot ;)

Terjumpa info ni di FB melalui share seorang sahabat. Jadual imunisasi yang aku rasakan sangat penting untuk kita beri perhatian terutama pada sesapa yang ada baby baru nak membesar sehingga umurnya 18 bulan. Aku harap info nie betullah sbb aku tgk ada logo KKM kat bawah tue. Bukannya ape, makbear mmg pantang share2 info (terutama dr FB) yang x betul kesahihannya nih! Hehehe...

Anw kembali kepada pucuk pangkal cerita, well i might say I'm very lucky to have makbear yang sangat prihatin dengan date2 checkup n injection anak2 beruang kami. Maklumler aku nie seringkalai lemah ingatan. Banyak tengok benda 'lagho' katanya. Hahaha... Tapi aku rajin temankan makbear g klinik tau! Thanx sayang... Semoga anak2 kita membesar dengan sihat dan sempurna bagaikan juara! Amin...

2 comments:

makbear said...

Cer teka which vaccine yang tak perlu di injek montot?

fairus said...

BAB KENA SAHKAN KESAHIHAN SESUATU PERKARA SEBELUM DISEBARKAN TU AKU SANGAT SETUJU.. SEKARANG RAMAI MAIN SUKA SESUATU BERITA TANPA TAHU IANYA BETUL ATAU TIDAK ATAU FITNAH.. ZAMAN TEKNOLOGI NI SENANG SANGAT DAPAT DOSA..