Powered By Blogger

12 March 2013

Exam Wafiy Exam Ku Jua

Semalam hingga esok Wafiy first time menduduki exam...beria lah jugak aku dn pakbear explain kat Wafiy apa itu exam...dan bersungguhlah jugak aku study sama2 dengan Wafiy..bukan study apa pun...just bukak balik buku latihan dia, dan recap balik apa yg Ustazah ajar masa dalam sekolah...

Semalam Wafiy exam jawi dan bahasa arab..wafiy kata bahasa arab senang je...dia betul semua katanya...yg jawi tu dia kata susah..dia tak paham apa yg ditanya...actually bila aku tengok balik buku latihan jawi Wafiy memang ada certain things tu aku pun tak paham kenapa kena begitu...hehe

Anyway..semalam wafiy tak sempat study pun untuk Feqah dan Tauhid...so tengahari ni aku nak singgah jap taska transit dia untuk revision sikit...semangat kan umi Wafiy? Hehe..bagi aku budak2 punya exam senang kacang je...cuba bagi buku aku yg berlambak dengan fakta yg perlu dirasionalkan ni...ha!!! Baru lah ku sedar medic memang susah...tak bole juz tau teori..praktikal sume kena perfect..Perfect ok...bukan pass ala ala je....hmmm...Tolong!! Tolong!!! Aku dh penat baca buku...hehe..baca baru sikit je pun..;p

Good luck untuk Wafiy dan Umi Wafiy...;D

0 comments: