Powered By Blogger

16 February 2005

Apdet Lagi~Vcd Raya Terlampau

Aku dah terupload laa plak clip video nie. Malas nak tunggu walaupun aku dah posted 2 entry for the past 24 hour, thus aku tambah lagi satu entry. Hahaha...

Clip nie aku buat kat pejabat masa nak raya puasa yang lepas. Clip video yang paling cepat rasanya aku buat. Tak silap aku, aku amik masa 20 minit jee untuk nak edit. Aku shoot video tue pakai kamera digital jee.. Aku ulang semula.. kamera digital yee.. Kamera yang mana? Alaaa.. kamera digital Sony Cybershot 3.2 megapixel aku tue laa.. Ngehngehngeh..

Masa tue kebetulan bos takde kat pejabat. Konon-konon saja nak rakam aksi mengulau diorang masa bos takde.. last-last akupun ngulau sama gak. Biler dah rakam-rakam tue.. rasa musti lawak jugak kalau divideokan.

Akhirnya...

Save Target As : Raya The Movie

.:Nota Tangan:. - Selepas berjalan, kita berlari-lari setempat anak...

0 comments: