Powered By Blogger

24 October 2004

Ekspo Perabot 2004


Sekitar ruang dalam pameran Posted by Hello


Model tetap aku! Jangan mare... Posted by Hello

Hari² minggu macam nie biasanya aku jarang duduk rumah. Kecuali kalau Najah keje.. Kalau dia keje alamat aku duduk kat rumah jee laa.. meng’organize’ mana² yang patut (terutama katil tidur aku) setelah hampir seminggu ditinggalkan. Tak pun basuh moto ke, siapkan keje pejabat yang aku bawak balik rumah ke. Apa² jee lah yang boleh. Kalau tak pun tengok tv.

Disebabkan Najah tak keje hari nie, kitorang pergi Ekspo Perabot kat MITC, Ayer Keroh. Ekspo nie berlangsung dari 22 Oktober sampai 30 Oktober kalau tak silap aku. Actually Najah yang beria² sangat nak pergi dari aritue. Aku ikutlah jee lah. Janji tak balik lewat, sebab badan aku rasa letih semacam lah plak minggu nie. Keje pun banyak yang aku bawak balik rumah. Konon²nya nak buat, tapi tak siap² lagi. Arakian biler dah sampai sana, ntah apa yang silapnya aku pun tak tau. Najah ‘muncung’ jee memanjang. Aku pikir² gak kot aku ada salah cakap ke apa... Kot² aku selebet sangat ke arinie sampai dia ber’reaksi’macam tue. Agaknye dia bad mood. Penat gak keje macam aku. Tambahan pulak bila dia tau gaji aku dah keluar hari nie, gaji dia tak kluar² lagi (aku buat hipotisis sendiri). Agak² jee.. Kat sana, aku cuci² mata jee sebab takde perancangan nak beli apa². Najah sambar satu karpet kecik, katanya nak buat alas kat bilik tidur dia. Explorasi kitorang akhirnya terkandas kat booth HSBC. Najah nak buat kad kredit. Aku ikut jee.. Tak menghalang sebab aku rasa dia pandai manage duit dia sendiri. Lagipun dia memang ada bagitau aku yang salah satu daripada impian dia nak kad kredit sebelum ataupun masa umur dia 25 tahun. Tahun ke-25 baru dia yakin dia mampu nak ada kad kredit sendiri. So biarlah dia buat.

Overall.. ekspo nie biasa² jerk. Daripada 5 bintang aku kasi 3 jerk. Takdelah banyak sangat barang. Tapi setakat barang² yang ada tue boleh tahan cantik dan murah². So kalau ada yang boring tak tau apa nak buat bulan² pose nie, gielah survey apa² yang patut. Kalau ikut aku banyak benda yang aku nak beli. Tapi kalau ikut status kewangan semasa, bak kata orang ‘man²’lah dulu. Hehehe.. Aku ada snap 2 3 keping gambar. Sekadar untuk korang nak dapat gambaran tentang ekspo tue. Kalau nak tengok boleh tengok kat Fotopages aku. Selamat berhujung minggu!
Rating aku-

.:Nota Tangan:. – Ekspo macam nie bukan ada selalu...

0 comments: