Video-video berkenaan adalah:
+ Video 1-Kawan-kawan Yang Kita Suka oleh Op
+ Video 2-Tutorial Phojournalism for Wedding Shots oleh Tok Rimau
+ Video 3-Kongsi Gelap Ayam oleh SiNaga
+ Video 4-Teruja oleh PakBear
Bukan niat untu meriakkan diri sendiri tapi aku berani kata 4 4 video memang best dan gempak! Tue tak termasuk video ketuk ketampi extra dari Tok Rimau tue (sib baik tok menang AWET, kalau tak melepas nak tengok video yang sebegitu kreatif!).
Yang menariknya bila aku tengok keempat-empat video tue baru aku perasan ada beberapa persamaan terutamanya antara 3 video yang lainnya tue dengan video aku. Antaranya ialah:
+ Video oleh Naga ada subtitle bagi lagu latar yang dimasukkan, walupun lagunya cina tapi subtitlenya melayu, memang best dan di penghujungnya ada perkataan 'TAMMAT'! Sama macam aku punya.
+ Video Tok Rimau ada guna bahasa SMS. Walaupun bahasanya lagi bertaraf tinggi, tapi ideanya sama juga macam aku. (Tak kira, nak sama jugak!). Mungkin aku yang cilok idea nie masa di bagitau aku tentang rancangannya untuk buat video basah masa Projek Basah 2.0 kat Jasin dulu.
+ Video oleh Op, errr.. tak sempat lagi nak perasan apa yang sama. Tapi Op duduk sama meja dengan aku masa video dia ditayangkan! Boleh gitu?! Miahahaa..
Lagi satu, komen-komen kalian masih lagi aku perlukan untuk memantapkan lagi skill eksperimantasi video aku di masa-masa hadapan. Boleh komen di thread Geng Video.
p/s: Tok Rimau, SiNaga, PakBear? Apa persamaan dalam nama mereka? :)
















