Powered By Blogger

14 November 2005

Cerita Sebelum Tidur

Hahahahahaha, hihhihih!!
MuhahaHAHAhahaHEHEhihihi!!
(*Ketawa berdekah-dekah)

MakBear: Abang nie kelakar laa! Agaknya abang nie memang tercipta untuk saya. Membantu melengkapi hidup saya dengan lawak selamba dan aksi spontan abang tue.
PakBear: Hehehe, takdelah. (*malu-malu)
MakBear: Adakah kehadiran saya membantu melengkapkan hidup abang?
PakBear: Mestilah ada.
MakBear: Contohnya?
PakBear: Awak telah membantu meningkatkan taraf kehidupa/pemikiran saya (bukan atas dasar meterialistik).
MakBear: ??
PakBear: Sebab awak saya bersungguh ambil lesen kereta, kalau tidak mungkin sampai sekarang saya tak kisah nak ambil lesen memandu 8 tahun yang lalu. Bila hidup bersama awak baru saya tahu betapa nikmatnya tidur dalam bilik berhawa dingin sambil bergulung dalam 'comforter' yang best nie.
*PakBear terlena dalam kegebuan 'comforter' di sisi isteri tersayang.

1 comments:

Masy said...

suami isteri..
saling melengkapi... :)
hepi alwiz deh!