Powered By Blogger

18 October 2005

Jawab Shoutbox!

norchang: selamat berpuasa Pb­
~ Selamat berpuasa jugak.

Kak Nis: Salam ramadhan PB...lama tak jengah ke sini. Apa khabar PB n MB?
~ Salam Ramadhan.. Kami khabar baik. Bagaimana Kak Nis dan keluarga.

honeyfie: nanti nak duit raya! mana my package tuhhh! penat woo tunggu kat postbox
~ Hehehe, sori tak hantar lagi. InsyaAllah nanti I hantar. Betul ke tunggu kat postbox? :p

tj: beruang apa paling comel? beruang panda!! comelll!! Btw, selamat berpuasa pak beruang! fasting break makan hidangan apa ya
~ TJ? TJ mana niek eks? TJ 3R tue ke? Hehehe. Selamat berpuasa TJ!

AyAres151: makan banyak nasi lemak dah malas update jadinya ek...
~ Kalau aku malas nak apdet ko perli, kalau aku apdet tak reti plak ko nak mengomen! GrrRRr..

wanda: a'kum purbe,camna posa..hhehe hang yg masak ke najah yg masakkan heh.nyway slamat b'puasa­
~ Apa kes purbe plak ko nie? Masak? Sekarang nie MB yang masak. Aku tukang makan jee..

1-nie6116: haileh join x?
Hii, meh ler join. Nak join buka sekali ke nie? Huhuu

Masy: mana dak bear ni??org ramai dtg dia buat daakk jeee..
~ Aku ada, nak buat camner. Takkan ramai orang datang aku nak hidang kuih plak. Hauhauhau

0 comments: