Powered By Blogger

11 November 2004

The Reasons

It has been a few days away since my last entry. I Keep blaming and talking to myself that this is not good. Hehehe... Aku rasa tak sedap atiey. So aku ciptalah beberapa alasan untuk diri aku sendiri. Natijahnya.. terhasillah beberapa alasan yang menyebabkan aku tak update entry aku:-

Alasan #1
Pc kat pejabat aku kena virus. Sampai sekarang aku tak sempat lagi nak repair sebab there’s a lot of last minute works have to be done before this coming hari raya eve. Actually ada separuh kerja tue memang salah aku sebab tangguh²kan keje diorang and ada separuhnya diorang yang salah sebab memang last minute bagi aku keje. Biler aku tanya biler nak... Sumer kata nak hari nie! Tue yang aku bengang tue. Sometimes aku sound jerk.. aku cakap.. “Selalulah camtue.. nak hari nie, hari nie baru cakap! Bagitaulah awal sikit..” Yelah.. kepala otak kita nie bukannya macam limau boleh perah sekaligus idea² tue. Idea kalau nak datang dia datang. Aku tak bleh nak paksa..

Alasan #2
Aku dah bosan ngan layout aku nih. Takde mood nak tengok layout aku yang sama jerk. Feeling semacam jerk. Aku nak tukar layout baru yang simple giler nyer.. Warna putih jerk. Idea dan konsepnyer dah ada Cuma masanya yang takde. Tengoklah nanti kalau ada masa.. aku tukarlah.

Alasan #3
Mood hari raya.. Yee.. sekarang nie aku dah dalam mood hari raya. Bukanlah aku sorang actually. Aku tengok kat pejabat tue sumer dah happy semacam jerk nak raya. Keje pun dah malas nak buat. Kalau bos takde, duduk sembang² citer pasal kuih raya, baju raya, mercun raya... Buka makan apa, sahur makan.. Duit raya berapa nak bagi.. Hahaha.. samalah macam aku. Keje aku buat macam biasa, tapi slowlah sikit momentumnya tue. Dalam kepala otak aku nih tengah pikir nak shopping jerk! Nak beli baju, seluar, kasut (nie kasut keje sekali actually.. kasut hitam aku dah daif benor rasanya..) dan macam² lagilah. Untuk mak ayah aku lagi, Aku tak taulah nak beli diorang apa.

Alasan #4
Yang sebenar-benar memang aku dah malas. Aku nak lawan rasa malas aku nih. Kalau tak weblog aku nih akan berkubur seperti versi² weblog aku yang terdahulu. Actually my feeling is so damn the same like wutt i feel with my last weblog. Aku rasa macam malas jee nak online. Cuma yang bezanya.. aku ada kawan² yang rajin jenguk weblog aku nih macam goon, masy, ianx, alang, stador, afdzal, c^k (dan lain-lain yang aku tak sebut namanya tue)... yang menyebabkan aku sayang nak tinggalkan so that I can always keep in touch with them. Weblog aku nih ibarat satu medium perantara antara kitorang. Maybe it’s not quite effective but it’s oklah considering kitorang pun tak pernah nak tukar² phone number nak hantar sms and wuttsoever. Thanx dude!

Masuk citer lain lak.. 9 haribulan aritue.. hari Selasa, kitorang ada majlis berbuka pose ngan pengerusi lembaga pengarah kitorang kat hotel Eq. Biasa jee laa... Cumer yang best dapat duduk ngan kawan² yang sekepala.. so meriahlah table kitorang. Goon pun pegi gak, tapi dia duduk table lain. Aku malas nak citer banyak, kalau korang sudi, tengoklah gambar² kat fotopages aku. Cau cincau...

.:Nota Tangan:. -Hari nie nak shopping lagi ngan Najah! Yea.. yea..


Makan beb jangan tak makan.. Posted by Hello


Cuba teka aku yang mana satu? Haha... Funny! Posted by Hello

0 comments: