Powered By Blogger

22 May 2013

Wafiy si jejaka idaman

Hari ni Wafiy pegi rombongan ke Petrosains dan Kilang Coklat Beryl..so pagi2 tadi aku dh pesan pd Wafiy untuk belikan aku coklat..hehe..saja je lah...nak tengok Wafiy ingat tak pesanan aku..

So petang tadi, bila ditanya Wafiy mana coklat untuk Umi, Wafiy selamba je kata lupa..dia kata dia beli coklat satu je..lepas tu kawan2 mintak so habislah coklat tu dia share dgn kawan2...sabor je lah anak umi ni..

Tapi selang beberapa minit kemudian, Wafiy keluarkn sesuatu dari beg dia sambil bercerita "Tadi abg gi petrosains tu kat KLCC, pastu Abg belikan umi benda ni, nanti bolelah Umi letak kat tempat biasa umi letak tu, tapi yg ni takde magnet tau Umi"....;)

Serius aku terharu, sebab aku tak sangka Wafiy pada usia 7 tahun ni dia bole perasan apa yg Umi dia suka...yg Umi dia suka fridge magnet, Umi dia suka beli cenderahati untuk kenang-kenangan bila berjalan2...tersentuh hatiku...

Memang dari Wafiy kecik2 lagi aku dh perasan Wafiy mewarisi ciri2 pakbear dari segi keprihatinan dia...kalau pakbear takde biasanya Wafiy lah jadi juru komen samada baju aku ok tak kaler nya, coraknya..tudung cantik tak, umi bergaya macam ni cantik tak...Wafiy jenis soft hearted...mudah merajuk tapi cepat hilang rajuk..Wafiy pandai ambik hati Umi ye...thank you Wafiy...;D



1 comments:

fairus said...

HI WAFFIY.. UNCLE ADA ANAK PEREMPUAN TAU... LEH KAWAN-KAWAN.. :D