Powered By Blogger

16 May 2013

Sindrom Terlupa, Penangan Exam

Tadi masa di homestay Wafiy dtg pada aku sambil bawa botol air mineral
"Dedi nak minum air ni boleh?", soal Wafiy?

Aku tengok sambil terkejut
"Ya Allah umi lupa laa tue nak bawa air nie g exam!", sdgkan pagi tadi aku tengok sungguh2 dia isi air dlm botol tue... Hahaha

Kesian makbear, aritu lupa beli sweets, semlm beli bantal khas dari Mydin KB kekonon nak buat support belakang masa lama2 duduk baca slide masa exam, akhirnya lupa jugak. Buat penat je beli...

Nasib baik dia x lupa lagi aku dgn anak2! Hahaha... Penangan exam katakan... Salah aku juga sbb gagal nak mengingatkan dia. Sabar ye makbear, sikiitttt je lagi! :)

Chaiyok2!!!
Sent from my iPhone

2 comments:

isabelle frankly said...

Punya la focused nak exam...ssmpi lupa semua. Kesian kwn aku.

fairus said...

KALAU DIA LUPA KAU, MAKSUDNYA BAI-BAILAH.. :p