Powered By Blogger

26 July 2013

Shopping di JALAN TAR

Semalam aku ambik cuti...kebetulan sekolah agama petang Wafiy pun cuti, so sebaik je fetch Wafiy dan Waseem dari skool masing2, seperti yg dirancang aku, pakbear dan anak2 bear sekalian pun menuju ke tempat kami dating dolu2...iaitu JALAN TAR..


Masa kami belum beranak pinak dan muda belia dulu, tiap kali nak raya aku dan pakbear wajib pegi sini...shopping sambil dating...masa tu miskin..shopping pun kat pasar2 lambak camni je le...hahaha...aku tak lah kata aku dh kaya tapi skrg ada lah duit sikit..tapi JALAN TAR masih tetap di hati...kalau nk borong baju kurung cun cun mmg kat sini lah tempatnya...harga murah..

Dan memandangkan next year kami akan berada di bumi Meow..so tahun ni kira nk bersakan2 la di jalan TAR tu...

Unfortunately, semalam hujan renyai2...pakbear pulak dilanda selsema yg dahsyat sampai nk tertanggal hidung asik bersin je...so akhirnya ktorg shopping dalam Jakel je la...aku mmg dh berminggu2 aim baju melayu Aaron Aziz utk pakbear memandangkan bidang dada suamiku itu seakan2 AA...hahaha...so ktorg pun berlama lamaan la di situ...jumpa pelakon Imuda tengah jaga baby dia...hehe..dia siap main ba cak dgn anak dia tu...wife dia aku tak nampak...dah sbb penat nau sementara tunggu AARON RAZAK tu memilih dan test baju, aku pun menyelit2 di celah2 kotak2 baju JAKEL tu utk menenenkan huda...aku tengok ramai jugak yg dok menyelit2 camtu..sume letih gamaknya...shopping sakan..

Yg aku syiok kat Jakel ni, dorg siap ada baju melayu sedondon utk bapa dan anak2...murah plak tu..so nk dimudahkan cerita aku pun beli lah jugak baju melayu utk anak2 bear aku kat sini...semua brand Aaron aziz youuuu...hahaha...

Dah setel semua hujan makin lebat...nk jengah2 kedai2 kat jalan TAR pun tak sempat...terus heading to KFC sebelah SOGO, sbb nk book tempat berbuka dan nk break kejap utk solat...pakbear berulang kali jugak cadang kan pd aku supaya ktorg tido hotel je malam tu sbb ktorg sama2 tak puas shopping...pakbear pulak asik bersin sampai bergegar kepala otak...tapi pastu aku pikir kos nk duduk hotel je kang dh berapa rm pulak...dah lah takde bonus tahun ni...mmg kena berjimat...huhuhu

Oo..lupa plak..sblm gi jalan TAR tu sbnrnya ktorg dah gi SOGO...beli gaun Huda dan baju 2 wau...ramai giler org...baju kanak2 banyak...rambang mata aku...hmmm..lupa lagi..kat jalan TAR tu kan bnyk tau baju kanak2 jenis oshkosh, gap, guess tapi ciplak la...murah2..kain elok...rasa nk borong semua...;D

Dah sampai kfc tu, pakbear dh pancit kerana penat bersin non stop...lepas solat dan bagi huda dan Waseem makan, ktorg pindah makan utk berbuka puasa kat kedai Tomyam sebelah kfc...maka selesailah journey kami ke JALAN TAR dan SOGO semalam...tak puas shopping...uwaaaa!!!! Nasib baik kt bangi ni ada kompleks pkns...lepas2 ni aku nak cari baju kurung Huda pulak..Kesian princesh Umi takde baju kurung raya lagi...

Hehehe...ni lah baju raya Aaron Aziz kitorang...

1 comments:

fairus said...

PERGH.. ARUN AJIS DAH ADA JENAMA SENDIRI..