Powered By Blogger

15 February 2013

Waseem & Homework

Lately ni Waseem yg baru usia 4 tahun tu selalu balik dengan hepinya memberitahu yang dia ada homework..bangga nau dia bila teacher suruh buat homework kat rumah..aku pun tak ingat kalau dulu aku pun jenis suka buat homework...hahaha

Tapi homework Waseem senang je....senang sangat sampai Wafiy selalu restless bila tengok Waseem main2 buat homework dia...hihihi...

Satu perangai Waseem yang ikut macam aku adalah buat2 tido masa tengah buat homework...tertonggeng2 dia tido...nak tergelak tengok gelagat dia...aku dulu pun rajin camtu...main2 je keja aku...ngaji quran pun mak aku kata aku ngaji dalam hati je...tau tau aku khatam je...hehehe...Mak aku penah bgtau Wafiy nampak serius macam pakbear...Waseem pulak suka main2 macam aku...kihkihkih...

Apa2 pun...Umi sayang korang semua...insyaAllah Umi dan Dedi akan usahakan agar anak2 Umi dan Dedi semua jadi orang...bukan beruang...kehkehkeh...


Sent from my iPhone

5 comments:

fairus said...

BRO.. ANAK AKU SI FAHIM LAIN PULAK.. MEMANG SUSAH NAK BUAT HOME WORK. KENA HADAP BARU BUAT. CIKGU TADIKA BERITAHU, DIA NI BIJAK, BANYAK DAH YANG TAHU. BILA CIKGU MENGAJAR DIA TAK DENGAR, NAK MAIN SAJA, DIA KATA DIA DAH TAHU.. KEH..KEH..KEH..

pakbear said...

sbb ko bg nama dia FAHIM, sebab tue semua dia dah faham.. hahaha

isabelle frankly said...

Xterlmbt lg utk korg berusaha gigih, bear.
Ko boleh namakan Fahmi..Fahima...Fuhaim..
Fahaman..ekekeke

pakbear said...

Tgu ko laa dulu isma... ;)

isabelle frankly said...

Erkk