Powered By Blogger

22 February 2013

Miss Ipad mini ku

Aku sudah bertemu kekasih hati ku...Cik puan Ipad Mini yang anggun dan jelita macam aku...hahahaha...

Sebelum ni aku guna Samsung tablet 7.7....aku mula2 dulu mmg teringin nk pakai ipad...tapi since ipad dulu bagak dn berat..tidak sesuai untuk aku yg nk study baca ebook dan notes sambil begolek2 dgn Huda...dan juga bf huda...so pakbear suggest aku beli samsung tablet 7.7 sebab saiz tablet yang lebih sesuai dgn kecomelan saiz tangan aku ni...aku nk gadget yang membolehkan aku operasikan nya dgn hanya guna sebelah tangan sahaja...

Hampir setahun menggunakan tablet...tiba2 Apple keluarkan ipad mini pulak...yg amat kiut miut...AKU SUDAH JATUH CINTA....dan sbb aku dah biasa guna iphone so aku amat berkeyakinan tinggi ipad mini adalah super best seperti gadget2 idaman ku yg penah muncul dalam mimpi2 indah aku sebelum ni...;p

Puas menahan diri dari membeli cik mini ni...tapi akhirnya aku tumpas juga pada godaan cik mini yg amat cantik dan praktikal...pandang depan cukup cun, pandang dari sisi "oh!!!! Slimnya dirimu wahai cik mini"...pandang belakang "oh!! Melekuk2 cantiknya badan mu"...

Alkisahnya, hari tu masa aku tengah pam susu sambil baca ebook dalam tablet samsung ku (*masih sihat sebenarnya tablet ku itu), aku tetiba rasa nyampah kat tablet aku yg tak user friendly pd pendapat aku....tak tau nk describe camne..tapi bak kata org sekali dh kena penangan Apple memang tak bole lupa...tiada tandingannya lah pd aku...;D

Disebabkan rs menyampah yg tiba2 ditambah dgn faktor stres nk exam aku pun spontan je mesej pakbear suruh dia siap2 kat rumah...balik keja lepas amik Wafiy dari sekolah agama terus ke kedai Mac yg berhampiran....hihihihi....nk beli gadget2 ni kena ler bawak pakar IT kan...tapi sebenarnya itu alasan je...aku memang suka bkepit dengan pakbear....jarang sangat pakbear tak mengekor aku ke mana2...dan aku tau pakbear pun tak suka keluar rumah kalau aku tak ikut sekali...sebab tu aku tak bole fokus study tu...hihihi

Dan hasilnya.....IPAD MINI...;D

2 comments:

y i e n said...

wahhh bestnyer.. kite ni baru plan je, x kesampaian lagi nak angkut ipad mini *sobs sobs*

makbear said...

Hehehe..memang best..