Powered By Blogger

30 August 2013

Waseem dah mengenal WASEEM

Malam ni sebenarnya malam sayu utk aku dan pakbear...Tom nazak..tgh tunggu masa je...tapi tadi dia ngiau2 jugak...rupa2nya lapar nk makan...tapi Tom dh tak bole gerak...dh paralysed...so pakbear suapkan makan tadi..bnyk jugak Tom makan...skrg pakbear tgh nk bagi minum air pulak...cian Tom...


Tapi dlm kesyahduan dan kesedihan malam ni, Waseem tunjuk skil baru dia...Waseem dh pandai eja nama WASEEM...:D

Hepi nya kami...Waseem memang kami perhatikan agak cepat pick up..membaca sikit2 pun dh pandai...dan suka pegang buku sambil merapu, mereka sendiri jalan cerita buku yg dia pegang tu...tapi aku juga yakin Waseem cepat pandai sbb kat tadika Waseem skrg hanya ada 6 org murid..so perhatian Teacher Raihan iaitu guru kelas Waseem mestilah tertumpu kepada mereka berenam saja...tadika Waseem ni tadika biasa2 je tapi Alhamdulillah bagus...prestasi Waseem amat memuaskan hati..aku dan pakbear sbnrnya tak suka pressure2 anak belajar, kami nak mereka enjoy life sepertimana aku dan pakbear masa zaman kanak2 dulu...so kalau result peksa Wafiy biasa2 je pun aku tak lah risau melampau...aku yakin setiap anak ada kelebihan tersendiri..

Oh!! Lagi satu kan Waseem sangat suka bercerita, bercakap dan merapu...sampai aku bbrp kali remind pakbear untuk pastikan aku tak terlupa nanti masa Waseem dah besar sikit nanti kami nk hantar Waseem gi kelas public speaking sbb kami nampak Waseem amat berkebolehan berpidato..hahaha.....dia bole bcakap nonstop disertakan dgn pelbagai hujah sahih dan palsu...hehe..sampai aku dn pakbear malas nk melayan...Waseem selalu dgn teori2 halusinasi dia..:D

Keep up ur good job Waseem..Umi dan Dedi will always be there for u..to assist u..to guide u..muahhsss!!!!


Lastly, Wafiy request nak satu bilik khas untuk dibuat library di rumah yg kami akan duduk kat Kuching nanti...dia dpt idea untuk ada library di rumah bila melihat rumah kakak aku yg bekerja librarian..mentang2 la librarian, masuk rumah pun rasa macam masuk library...penuh buku...haha..rupanya Wafiy pun teringin nak ada library di rumah..Wafiy kata kalu dia nk study utk exam pun senang..library tak bising..hehehe..skema betul Wafiy ni...baguslah syg..at least Wafiy mintak sesuatu yg Umi amat yakin bukan semua budak seusia Wafiy boleh terfikir nakkan sebegitu..:)


Umi luv u all..:D

1 comments:

fairus said...

TERBAIKLAH WASEEM.. :)