Powered By Blogger

19 August 2013

Ragam Bergambar di Aidilfitri!

Salam Aidilfitri 1434h! Rasanya x terlambat lagi utk aku nak ucapkan selamat hari raya dan memohon maaf zahir dan batin kepada semua. Maklumlah kita ni manusia yg lemah, mmg tidak dapat lari daripada kesalahan dan kekurangan.

Anw raya kali ni sama je mcm tahun2 yg lalu. Pakai baju raya, makan juadah raya yg best2, berjumpa sanak saudara, main bunga api dan mcm2 lagi... Yg x bestnya kena bg duit rayalah! Hahaha gurau jee...

Bila raya nie, mcm2 ragamlah kami anak beranak... Yang paling beragam2 mcm pancaragam adalah sesi bergambar ala2 retis dan next top model gitew! Aku rasa setelah makbear 'pecah kepala' pikir nak pakai baju raya tema n kaler apa, inilah masanya makbear akan beraksi sakan melaram dengan baju rayanya! Hehehe...

Aku x salahkan dia, sbb kebetulan teknik shooting n editing aku mmg superb (sila muntah), x peliklah makbear meminta lagi dan lagi gambarnya diambil. Hohoho... Tawun ni lepas semayang raya terus posing, x sempat lg nak bersalam2... ;)

Jom layan gambar raya tahun ni...
Pose maut!
Gambar ni mmg lawak, aku mmg x reti nak pose mcm ni. Fail!
Idea makbear suh buat mcm ni...
Dah penat diri, duduklah pulak! Hehehe
Ni gambar family ramai2 belah aku
Ni kat umah mak belah makbear
Mcm2 gaya...
Bersama nekchom...
Gambar terakhir pose raya tahun 2013

Kali ni meh tgk gambar raya 2012 plak. Kalau lemah semangat jgn tgk sbb banyak aksi lagak ngeri!
Kan dah cakap kan kan? ;)
Paling suka dgn gambar nie...
Sesi bergambar beramai2...
Masa ni huda tgh melalak! Hehehe

Ok yg last sekali nak tunjuk ragam bergambar raya tahun 2011...
Suka dgn warna kuning baju nie...
;)
Hehehe poyos abisss!!!
Freestyle! Masa tahun 2011 ni pestaim pakai Dslr... Tgh giler editing wat mockup album org kahwin... Gambar pun pelik2 jeee...

Begitulah kekdahnya serba sedikit ragam bergambar hari raya kami yg huru raya tapi best! Hehehe

Sent from my iPhone

2 comments:

fairus said...

SELAMAT HARI RAYA AIDILFITRI. MAAF ZAHIR DAN BATIN.. SEKIRANYA ADA APA-APAKESALAHAN AKU SELAMA INI POHON DIMAAFKAN..

pakbear said...

sama juga fairus... selamat hari raya... maaf zahie batin.